Outlook Xp og exe filer
Fra : Janner

Dato : 23-10-02 18:49

Igen igen nogen der har et scribt eller lignede så man kan undgå blokeringen
af disse filer , kan se der er flere gamle indlæg om sagen ... dog uden
løsning.

På forhånd tak

Janner

Fra : Janner

Dato : 23-10-02 19:07

Blev tosset og gav mig til lave forsøg ...... og nu virker det :

1 åben kør og skriv regedit
2 Find ved hjælp af søg HKEY_CURRENT_USER\ Software\ Microsoft\ Office\
10.0\ Outlook\ Security
3 Lav en ny streng værdi ved vælge ny og så streng værdi fra edit menuen
4 Giv den nyr værdi navnet Level1Remove.
5 Dobbletklik på den nye Level1Remove for at editere dennen , her kan du
skrive de fil endelser ind du ikke ønske blokeret for, spm eksempel exe
, ønskerdu åbne for flere skriv : exe;mdb;vbs
6 Klik OK og luk regedit igen
7 Genstart Outlook ........ og Woooooooola fætter så dur det

God fornøjelse

/Janner

Fra : Lasse

Dato : 24-10-02 17:52