Nokia 6150 vil ikke lade?
Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 23-10-02 18:21

Jeg har pustet liv i min gamle 6150, så datteren kan få en mobilos.

Men den vil ikke lade??!! Når jeg tilslutter laderen siger den at den IKKE
oplader. Hvad hulen er der galt?

MVH Anders

Fra : Nicolai

Dato : 23-10-02 18:55

Prøv et nyt batteri.

Fra : Christian Poulsen

Dato : 23-10-02 19:26

> Prøv et nyt batteri.

Eller brug den originale lader der følger med 6150. Lader til fx 6210 kan
_ikke_ lade 6150.

Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 23-10-02 23:42

> Eller brug den originale lader der følger med 6150. Lader til fx 6210 kan
> _ikke_ lade 6150.

Det er laderen til min egen 6250 jeg prøver med.

Anders

Fra : Christian Poulsen

Dato : 24-10-02 00:07

> Det er laderen til min egen 6250 jeg prøver med.

Den vil heller ikke virke. Få fat i en ældre lader. Så vil det virke.

Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 24-10-02 16:08

> Den vil heller ikke virke. Få fat i en ældre lader. Så vil det virke.

Ganz korrekt!! Det virker nu. Det hjalp med en 3.7 volt forsyning, imod 5.3
volt

Takker for hjælpen