Har du en PANASONIC GD 67 så kik her.
Fra : **Trads**

Dato : 23-10-02 18:16

Jeg har fat i Panasonic dk.Hvor jeg har givet dem flere idèr til en kommende
software opdatering..
De ville også gerne have at det kom flere stedre stedre fra.
Derfor skriv jeres ønsker direkte til "Rene Mogensen" fra Panasonic.dk
RM@panasonic.dk
Også gerne direkte til mig :

Her er mine ønsker:::

Automatisk Tastatur lås ( evt ca efter 10sec)

At der er Viberator på ALLE opkald-og ikke kun når man sætter diskret mode
til.For derved bruger man jo diskretmode heletiden..

Flere ledige pladser til SELV at indtale en ringetone..

Et prog. man kan hente til selv at printe bagside skabaloner ud efter.

Henrik Olesen
Mailto:trads@maskulin.dk

Fra : Michael Busekist Han~

Dato : 23-10-02 21:38

Hej

Har lige sendt mail til ham

Det var samme ønsker som du havde fundet på, jeg kunne ikke lige komme på
nogen, jeg frehævede tasteturlåsen, det er nok det jeg savner mest, jeg kan
slet ikke fatte en telefon i 2002 ikke allerede har det...

Mvh
Michael

Fra : **Trads**

Dato : 23-10-02 21:45