hvid estherae
Fra : Christian H

Dato : 23-10-02 17:58

Hej

Jeg spurgte på et tidspunkt om hvordan det kunne være at en af mine estherae
hanner var blevet næsten helt hvid, skønt han var den der suverænt
dominerede akvariet.
Jeg har nu tilfældigt fundet svaret på en hjemmeside, hvor der står:

"Hannens farve kan varierer fra helt hvid over blå til helt sort, afhængig
af dominans. Det højere dominans det lysere"

Så det var alligevel ikke så underligt, åbenbart!

mvh
Christian H

Fra : Jakob Birk Hansen

Dato : 23-10-02 18:22

"Christian H" <ch@gimp.dk> wrote in message
> Jeg spurgte på et tidspunkt om hvordan det kunne være at en af mine
estherae
> hanner var blevet næsten helt hvid, skønt han var den der suverænt
> dominerede akvariet.

Hvis de er for lyse kan du da bare sætte et par solarierør i lyskassen
istedet.

Jakob