MS Windows
briani 27239
ntldr mangler
Fra : Mikael L

Dato : 23-10-02 17:16

Hej
Når jeg prøver på, at boote fra min xp pro dansk cd, siger den at ntldr
mangler.
Hvad kan jeg gøre ved det??????

Hilsen
Mikael

Fra : Janner

Dato : 23-10-02 17:28

Har du været igang med at installere et andet styresystem på en anden
partition ? Så slettes denne fil nemlig til tider .... Du kan manuelt
kopiere den ind hvis det skal skal være .......... Poster den gerne

/Janner

Fra : Mikael L

Dato : 23-10-02 21:16

Nej, Mit problem er at jeg har lavet en xp-pro cd, og når jeg sætter den i
og prøver at boote fra denne cd, får jeg fejlen.
Mærkeligt???

Fra : Edmund

Dato : 24-10-02 04:23

Mikael L wrote:
> Nej, Mit problem er at jeg har lavet en xp-pro cd, og når jeg sætter
> den i og prøver at boote fra denne cd, får jeg fejlen.
> Mærkeligt???

Neo og cloncd kan lave en kopi af din XP CD.

Men det er måske en SP1 cd du har prøvet på at lave

--
Mvh Edmund

Fra : Mikael L

Dato : 24-10-02 09:56

Jep, det var en sp1 cd. Men synes ikke det virker rigtigt. Den finder
boot.bin men går ikke igang med at boote fra cden. Mærkeligt.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 24-10-02 20:40

"Mikael L" <lassenmikael@hotmail.com> wrote in message
> Jep, det var en sp1 cd. Men synes ikke det virker rigtigt. Den finder
> boot.bin men går ikke igang med at boote fra cden. Mærkeligt.

Du kan da ikke boote på en ServicePack.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Edmund

Dato : 23-10-02 18:36

Mikael L wrote:
> Hej
> Når jeg prøver på, at boote fra min xp pro dansk cd, siger den at
> ntldr mangler.
> Hvad kan jeg gøre ved det??????

Den ligger på din XP cd i mappen i386.
Kopier den over på C:

Kan evt kopieres ved at boote til recoveryconsol med XP cd´en

når du er inde i recoveryconsol skriv
COPY d:\i386\NTLDR C:

--
Mvh Edmund

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 23-10-02 20:13

> Når jeg prøver på, at boote fra min xp pro dansk cd, siger den at ntldr
> mangler.
> Hvad kan jeg gøre ved det??????

Kopierer den ind fra din rescuediskette...