Asus A7V33 og bios
Fra : Michael Nielsen

Dato : 23-10-02 17:11

Jeg har lige opgradere til BIOS 1014 som er downloaded fra Asus hjemmeside,
men det skulle jeg vist aldrig have gjort.

Når jeg tænder min PC sker der intet. Så genstarter jeg og ryger direkte ind
i BIOS som fortæller mig at min under boot hang min computer da det kom til
CPU speed. Jeg skal så justere min CPU speed til det rigtige. Der er 3 valg
mhv 100, 133 og 166 mhz. Da jeg har en XP1700 som altid før har kørt med
133mhz på bussen og har DDR2700 ram - irriterer det mig at skulle sætte
bussen til 100 mhz med multiplier 11

Da jeg havde flashed den, gik det fint med at genstarte. Jeg har også prøvet
at flashe 1013 ind, med samme resultat. Jeg har nu flashed den oprindelig
ind,1006 og så funker det. Men jeg vil gerne have en ny ind, hvad kan der
være galt? Jeg har husket at clear CMOS

-Michael

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 23-10-02 21:31

"Michael Nielsen" <michaelnielsen2002@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har lige opgradere til BIOS 1014 som er downloaded fra Asus hjemmeside,
> men det skulle jeg vist aldrig have gjort.

Jeg har ikke en løsning, men ville blot
oplyse at jeg også har opdateret min bios,
gik fra 1003 til 1014 uden nogen problemer.

>Der er 3 valg 100, 133 og 166 mhz

Jeg sætter min CPU speed til Auto,så bliver
FSB/PCI gray'out og den køre 133/33mhz

vælger jeg manual kan jeg vælge FSB fra 100 til 166mhz
i 1mhz step's

Jan rasmussen
AsusA7V333,XP1800,2X256MB( PC2700)
Asus Geforce3Ti200,