Orange SPV
Fra : Peter Rongsted

Dato : 23-10-02 15:59

Det varede ikke længe før den første vittighed om den nye Orange SPV
mobiltelefon med Microsoft styresystem kom frem:

Oprindeligt skulle den have haft monokromt display. Men Microsoft
forlangte at det blev et farvedisplay - ellers kunne "blue screen" ikke
vises korrekt!

Peter

Fra : Morten Nielsen

Dato : 23-10-02 17:28

"Peter Rongsted" <nospam@rongsted.dk> skrev i en meddelelse
> Det varede ikke længe før den første vittighed om den nye Orange SPV
> mobiltelefon med Microsoft styresystem kom frem:

....Har den nye Orange telefon CTRl-ALT-DELETE knapper? ;)

/Morten

Fra : Peter Rongsted

Dato : 24-10-02 08:44

"Morten Nielsen" <mkn@NOSPAMofir.dk> wrote:

>"Peter Rongsted" <nospam@rongsted.dk> skrev i en meddelelse
>
>...Har den nye Orange telefon CTRl-ALT-DELETE knapper? ;)

Jeg har kun set billeder af forsiden. Måske de sidder på bagsiden.
Ellers bliver den svær at boote

Peter

Fra : Tom Sørensen

Dato : 23-10-02 18:33

"Peter Rongsted" <nospam@rongsted.dk> wrote in message
> [...]
>
> Oprindeligt skulle den have haft monokromt display. Men Microsoft
> forlangte at det blev et farvedisplay - ellers kunne "blue screen" ikke

Det er da også en vittighed i sig selv, at de har glemt at give den
Bluetooth.....
Bortset fra det, virker det da som et fedt apparat.

- Tom

Fra : Lars Raaby

Dato : 23-10-02 19:22

Peter Rongsted skrev i et tidliger indlæg:

> [...]
>
> Oprindeligt skulle den have haft monokromt display. Men Microsoft
> forlangte at det blev et farvedisplay - ellers kunne "blue screen"

ROFL

Lars Raaby

Don´t feed the TROLL