Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hjælp søges til meget billigt digicam
Fra : Peter Andersen

Dato : 23-10-02 17:02

Jeg skal en tur til Afrika og tænkte på at købe et meget meget billigt
digicam at tage med så jeg kan sende billeder hjem til venner og familie via
email osv...

Hvad kan der anbefales at købe der? dvs. hvad får jeg mest for pengene i?
Jeg har kigget på Trust og Sipix....

Hvis der skulle være nogen der ude der har noget brugt vil jeg da gerne høre
også, det skal bare være meget småt og meget billigt!!

--
Venlig hilsen
Peter Andersen

Fra : emj

Dato : 23-10-02 17:19

On Wed, 23 Oct 2002 18:02:07 +0200, "Peter Andersen"
<peterandersen@mespilus.dk> wrote:

>Jeg skal en tur til Afrika og tænkte på at købe et meget meget billigt
>digicam at tage med så jeg kan sende billeder hjem til venner og familie via
>email osv...

Hvordan vil du få overført billederne til en PC i Afrika?

>Hvad kan der anbefales at købe der? dvs. hvad får jeg mest for pengene i?
>Jeg har kigget på Trust og Sipix....

De er ikke 5 flade øre værd.

>Hvis der skulle være nogen der ude der har noget brugt vil jeg da gerne høre
>også, det skal bare være meget småt og meget billigt!!

Ja, gå hellere efter at finde et brugt eller låne et.
Du har dog stadig broblemet med at overføre billeder fra camera til en
PC i Afrika og jeg ved ikke, hvordan du har tænkt dig at få lagt
billeder ved en e-mail.
Hilsen emj

--
http://www.enterpol.dk/foto/epgalleri/epfoto/
Bliv medlem af www.enterpol.dk/

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 23-10-02 18:33

emj wrote:

> Hvordan vil du få overført billederne til en PC i Afrika?

Den tid er vel slut, hvor de levede i hytter ude i junglen - der
er vel også internetcafeer i de større byer ?

> De er ikke 5 flade øre værd.

Helt enig - der ville jeg også købe eller låne et bedre......

Jan Vestergaard
Email: janNOSPAM@jve.dk Inet: www.jve.dk
Fjern NOSPAM ved mail - men newsindlæg bør normalt besvares i
gruppen.

Fra : emj

Dato : 23-10-02 20:26

On Wed, 23 Oct 2002 19:33:26 +0200, "Jan Vestergaard" <jan@jve.dk>
wrote:

>Den tid er vel slut, hvor de levede i hytter ude i junglen - der
>er vel også internetcafeer i de større byer ?

Så må han i alle tilfælde skaffe sig et camera, som ikke kræver
installation af driver for at kunne tømmes
Hilsen emj

Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 24-10-02 13:55

"emj" <emj@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> Så må han i alle tilfælde skaffe sig et camera, som ikke kræver
> installation af driver for at kunne tømmes
> Hilsen emj

Eller et af de ældre, hvor man brugte floppydisks

/morten

Fra : Peter Bak

Dato : 27-10-02 10:00

Alt er jo selvfølgelig relativt, men kig evt på fuji finepix 2400Zoom sådan
et har jeg og det fungerer perfekt..Prisen er ca. 3000,- kr

bak69