REQ: syge fisk "hvad er det nu lige man gø~
Fra : Linux

Dato : 23-10-02 17:00

Jeg har for en uge siden købt en skyttefisk.
Og den har de sidste dage fået en hvid plet på det ene øje (lige som om det
er betændelse)er der nogen der ved hvad det er kan være og hvad jeg kan
gørre for det bliver godt igen
det skal lige siges at den spiser godt og svømmer livligt rundt

Mvh. Linux

---

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 23-10-02 22:03

Fordi du ikke lige får et svar på dit spml indenfor 1time22minutter, behøber
du ikke poste det samme spml igen. Hvis folk har læst det, og har lyst til
at svare dig, skal de nok gøre det. Det er kun til alles irritation hvis du
spammer nyhedsgruppen.

Du burde efter min mening slette dit andet indlæg.

--

Venligst / Regards,
Thomas Schreiber - stall.dk

"There are two things in life which are infinite. The univers, and humans
stupidity!"
- Albert Einstein

Fra : Linux

Dato : 24-10-02 16:04

Det var bestemt ikke meningen at sænde den 2 gange men jeg har lidt tekniske
problemer med oncable jeg har også lige slettet den første "syge fisk"

Mvh. Linux

---

Fra : Kim Gam-Jensen

Dato : 24-10-02 22:59

Hej,

> [...]
> at svare dig, skal de nok gøre det. Det er kun til alles irritation hvis

Så så, der er jo ingen grund til at overfalde folk. Vi skal jo være her
allesammen og bare fordi du har en dårlig dag behøver det vel ikke gå ud
over andre!?

--
Mvh. Kim
http://www.gam-jensen.dk