Asus P4PE
Fra : Michael Holm

Dato : 22-10-02 16:20

Jeg har nu kørt med min P4PE i omkring en uge, og det sparker stadig røv.

Jeg har overklokket min 2.4P4 til 2.7 (18x150) og rammen kører 375Mhz. Jeg
blev nød til at køre 2.5-2-2-6 på rammen (Samsung PC2700, 2x512meg) men
båndbredden til RAM er omkring 2800 kb/sek,

Jeg har haft to problemer med botherboarded:

1) power monitoren (både bios og asus probe) påstår at min 3.3V ligger på
3.7V. Nogle gange svinger den ned til 3.4 eller derimellem.

2) Jeg slukkede for LAN og Firewire i bios, og da jeg ville tænde Firewire
controlleren igen, var den ikke i bios mere. Jeg endte med at flashe bios
for at få den tilbage.

Ellers et fedt board.

--Michael