Kan det passe
Fra : Bjarne Østergård

Dato : 27-02-01 00:20

Hej
jeg har lige lavet en ny website i frontpage 2000 og her lavet en
navigationsbar med pegefølsomme knapper, altså den standard der er i
frontpage. www.gigasoft.dk

Jeg lagde så siden til vurdering i en anden NG og en der brugte netscape
siger at min navigations bar ikke kan ses i hans browser.

Jeg har selv testet den med en standard Netscape 4,7 og har ingen problemer
kunnet finde.

Pågældende har brugt en Netscape ver. 6

Så hvad kan der være galt med min side?
Eller kan de nye Netscape browsere ikke det samme som ældre versioner? Det
lyder da mærkeligt.

Bjarne Østergård
Gigasoft Danmark
www.gigasoft.dk
E-mail: boe@gigasoft.dk
Tlf: 86 49 64 04

Fra : René Korsbæk

Dato : 27-02-01 01:16

Netscape 6 skulle være fuld af fejl. Prøv at læse dette fra CNET.com
http://www.cnet.com/internet/0-3779-8-4574578-1.html?tag=st.int.3773.bhe
d.3779-8-4574578-1

Det fedeste citat er "Netscape 6 is so full of bugs, it needs to be
fumigated" CNET.com

Jeg har dyb medlidenhed for dem der skal udvikle til Netscape 6.

Den er så fyldt med bugs at man skulle tro det var løgn.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 27-02-01 13:09

Han har sikkert ikke Java understøttelse installeret. Det installeres
ikke som default i Netscape 6.

Fra : Wingman

Dato : 27-02-01 03:07

Virker fint her hos mig, med Netscape 6 & Explorer 5,5.

--
Best regard´s / Venlig hilsen
Kim @ndreasen