MS Windows
briani 27239
Lyd ved post skal væk...
Fra : Christopher Tracy

Dato : 23-10-02 13:13

Hej

Jeg har lige - for en uges tid siden - langt WinXP på min comp. og
indstaleret Office XP, og så deaktiveret alle lyde (gider ikke høre på det),
men u er det sådan at når jeg får post - bruger MS Outlook - så kommer
system højtaleren (hedder den ikke sådan den der sidder nede i toweret) med
et bip, og det vil jeg gerne være fri for, men hvordan gør jeg det ???

På forhånd tak
/C.T.

Fra : Madsen

Dato : 23-10-02 13:57

Christopher Tracy skrev:

> [...]
> Outlook - så kommer system højtaleren (hedder den ikke sådan den
> der sidder nede i toweret) med et bip, og det vil jeg gerne være

Der ville nok være større chance for det rette svar hvis du spurgte
i en gruppe som omhandler Outlook eller i det mindste fortæller hvad
det er for en version af Outlook du sidder med.

Jeg sidder pt. med Outlook 2000 DK og hvis jeg i den går ind i
Funktioner > Indstillinger > E-Mail-indstillinger > Avancerede
e-mail-indstillinger, så har jeg mulighed for at fjerne et flueben
ved 'Afspil en lyd'.

Madsen.

Fra : Christopher Tracy

Dato : 23-10-02 15:00

Hej

> Der ville nok være større chance for det rette svar hvis du spurgte
> i en gruppe som omhandler Outlook

Ja ja jeg spurgt i dk.edb.programpakker.ms-office men fik ingen svar, så
tænkte jeg det måske var et, win spørgsmal, da jeg aldrig har været ude for
det før med win2k og office2k.

> [...]
> Funktioner > Indstillinger > E-Mail-indstillinger > Avancerede
> e-mail-indstillinger, så har jeg mulighed for at fjerne et flueben

Og ja det var der jeg skulle ind, så jeg bukker og takker

/C.T.

Fra : Madsen

Dato : 23-10-02 15:09

Christopher Tracy skrev:

> Ja ja jeg spurgt i dk.edb.programpakker.ms-office men fik ingen
> svar, så tænkte jeg det måske var et, win spørgsmal, da jeg aldrig
> har været ude for det før med win2k og office2k.

Nå ok.

> Og ja det var der jeg skulle ind, så jeg bukker og takker

Velbekom.

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 23-10-02 14:01

Madsen skrev:

> ...eller i det mindste fortæller hvad det er for en version af
> Outlook du sidder med.

Undskyld, det er jo OfficeXP ser jeg nu. Det er den der hedder Outlook
2002 og jeg ved ikke hvor meget forskel der er på den og version 2000
som jeg så sidder med.
Hvis mit svar ikke kan bruges og du ikke får andre svar her i gruppen
så prøv: <news:dk.edb.programpakker.ms-office> eller

Madsen.