NIK OG JAY!
Fra : Mir

Dato : 23-10-02 12:21

Hvor finder jeg deres sangtekster???

Please hjælp mig!

http://www.kandu.dk/

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 23-10-02 12:39

Mir wrote:
> Hvor finder jeg deres sangtekster???
>
> Please hjælp mig!

Hjælp dig selv. Ufatteligt at noget så ligegyldigt kan være så populært i
denne gruppe.

/Nikolaj

Fra : -V-

Dato : 23-10-02 12:41

"Nikolaj Borg" <nikol@jSbPoArMg.dk> wrote in message

> Hjælp dig selv. Ufatteligt at noget så ligegyldigt kan være så populært i
> denne gruppe.

Eller læs tråden fra i forgårs.

-V-

Fra : Martin Seebach

Dato : 23-10-02 12:42

"Nikolaj Borg" <nikol@jSbPoArMg.dk> wrote in message

> Hjælp dig selv. Ufatteligt at noget så ligegyldigt kan være så populært i
> denne gruppe.

Det er dansk, det er musik... så mangler vi bare kultur, så er der 100%
match :)

--
Venlig hilsen
Martin Seebach

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 23-10-02 12:53

Martin Seebach wrote:

> Det er dansk, det er musik... så mangler vi bare kultur, så er der
> 100% match :)

Sæ'fø'li' er det da også kultur. En kultur, hvor folk ikke gider se sig lidt
for, før de spørger. Det er det, der gør det så sørgeligt. Ungdommen
nutildags, ak ja

/Nikolaj
Gammel og bitter.

Fra : Mir

Dato : 24-10-02 20:25

"Nikolaj Borg" skrev d. 23-10-02 12:53 dette indlæg :

> [...]
sig lidt
> for, før de spørger. Det er det, der gør det så sørgeligt. Ungdommen

Helt ærligt!!!Hvis det er den musik jeg godt kan li',så lad mig da nyde
den..Jeg kritiserer sq ikke jer!!!!1

JER ANDRE : Tak for hjælpen...

http://www.kandu.dk/

Fra : AJC

Dato : 23-10-02 15:50

"Martin Seebach" <martin-nospam@g-bach.dk> wrote in message

> Det er dansk, det er musik... så mangler vi bare kultur, så er der 100%
> match :)

Det kan nu diskuteres, om det kan kaldes for musik!

Mvh
AJC.

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 23-10-02 13:49

Mir skrev:
> Hvor finder jeg deres sangtekster???
>
> Please hjælp mig!

Det kan du i deres albumcover. De ligger ikke længere på gruppens
hjemmeside.

Google har en cache af én af deres tekster ("Nik og Jay") her:
http://tinyurl.com/25mj

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Annalouisenielsen

Dato : 15-12-02 16:47

Det ved jeg sgu ikke men hvor meget giver du for deres præcise
adresse??? Jeg sælger til højest bydende.

http://www.kandu.dk/

Fra : Sune Salminen

Dato : 15-12-02 17:10

Annalouisenielsen wrote:
> Det ved jeg sgu ikke men hvor meget giver du for deres præcise
> adresse??? Jeg sælger til højest bydende.

Måske kunne vi finde sammen nogle stykker og splejse til en brevbombe.

-Sune

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 15-12-02 19:00

> Måske kunne vi finde sammen nogle stykker og splejse til en brevbombe.

Tjah, jeg behøver ikke at betale for den, for jeg har den (altså betale
for adressen, hihi)

// Troels