'Luk' knap
Fra : Nfu

Dato : 23-10-02 12:12

Jeg har et par thumbnail billeder der åbner i et nyt vindue. Kan jeg lave
noget så der indsættes en 'luk dette vindue' knap på den side der fremkommer
med det nye store billede.

/ml

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-10-02 12:24

Wed, 23 Oct 2002 13:11:34 +0200, skrev "Nfu"
<nfuansatte@mail.dk>:

>Jeg har et par thumbnail billeder der åbner i et nyt vindue. Kan jeg lave
>noget så der indsættes en 'luk dette vindue' knap på den side der fremkommer
>med det nye store billede.

<form><input type='button' value='Luk'
onClick='window.close()'></form>

Fra : Nfu

Dato : 23-10-02 12:43

> <form><input type='button' value='Luk'
> onClick='window.close()'></form>

Tak. Kan det også lade sig gøre på et billede med f.eks. tre hotspots, hvor
hvert hotspot skal vise et nyt billede i et nyt vindue?

/ml

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-10-02 14:44

Wed, 23 Oct 2002 13:42:39 +0200, skrev "Nfu"
<nfuansatte@mail.dk>:

>Tak. Kan det også lade sig gøre på et billede med f.eks. tre hotspots, hvor
>hvert hotspot skal vise et nyt billede i et nyt vindue?

Det ville jeg lave anderledes.
Se
<http://home13.inet.tele.dk/smedpark/webhjaelp/popup/popup6.htm>.

Det forudsætter dog, at billederne åbner på en htmlside og ikke
billedet alene.

Her lukker vinduet, når man klikker uden for popupvinduet.