Jeg er kommet i Paradis!
Fra : Helle Nielsen

Dato : 23-10-02 11:12

Hej.

Mit navn er Emil, jeg er en Hellig Birma og er lige flyttet hjemmefra og til
et nyt hjem på Sydfyn hvor jeg bor hos min nye mor og far. Mor har vidst
fortalt lidt om mig her inde. Jeg har kigget hvordan mor gør her ved en
computer og nu har jeg snuppet tastaturet og vil altså lige prøve det her
også. *fnis*.

Der hvor jeg boede før var der så mange hunde og katte og vaskebjørne
overalt - min gamle mor rodede og var lidt af en gris...*g*...men vi havde
det da sådan set hyggelig nok. Der var bare så meget larm og jeg kunne
aldrig være i fred og når der endelig kom mad snuppede de andre det fra
mig - de mente de var mere værd en lille mig. En dag kom der en mand og en
pige og kiggede på mig og de snakkede om at de ville købe mig - jeg var
egentlig ligeglad - var vant til min tilværelse og sov bare videre oppe på
bordet hvor hundende ikke kunne nå mig! De kom med en plastikkasse med et
dejlig blødt håndklæde i og så kørte vi afsted. Jeg anede ikke hvad der
skulle ske så jeg sov bare hele vejen hjem til dem. Min nye mor var sød og
jeg kunne mærke hun ville mig det godt så jeg fandt jo hurtigt ud af at
hende kunne man godt ligge hos og sove og kæle.

Jeg har nu boet her i 4 dage og jeg elsker det!! Jeg tænker tit på om det
her er Paradis for hvis ikke det er det, hvad er det så?? findes der noget
bedre mon?! jeg tror det ikke...
Her er så stille...ingen der jagter mig og hvis jeg vil ligge og sove i fred
så får jeg lov til det. Der er oceaner af mad og jeg behøver ikke længere
kæmpe for at få mad - der er bare hele tiden fyldt op med frisk rent vand og
masser af lækker mad! Meeen, jeg må stadig lige markerer lidt hvis nogen
kommer for tæt på når jeg spiser - det kunne jo være de ville hugge maden
fra mig!! Man kan aldrig vide sig for sikker!! *hvæææs*
De har også sådan et varmt dejligt rum med en ret høj platform der er vildt
blød - der er masser af puder og dyner og faktisk temmelig rart. Mor og far
ligger der inde om natten. I starten kunne jeg ikke lide at være der men jeg
har i hvert fald fundet ud af at det er viiiildt hyggeligt at ligge der. Kan
godt forstå at mor og far ligger der inde hver nat - uuuhm, hvor vi alle tre
hygger! *miaaaauuv!*

De har også et fint rum til mig med en bakke hvor jeg skal gå op i når jeg
skal af med noget...gruset er altid rent men jeg forstår ikke hvorfor mor
roder i bakken hver aften - synes faktisk det er ret ulækkert. Hun samler
mine efterladenskaber op....bvadr! Nå men det må hun jo om....

De siger hele tiden at jeg er for tynd så mor har købt noget tørfoder til
mig som skulle fede mig op....og det smager faktisk lækkert. Om aftenen
giver far mig lidt rester fra deres aftensmad eller lidt hamburgryg - far er
nu heller ikke heeelt tosset. Jeg takker ham ved at hjælpe ham med hans
regnskab - han siger jeg er i vejen mens han griner men....jeg vil jo bare
hjælpe!! Hm...det må han selv om - jeg overgiver mig ikke!! *miaaauuu*

Hehe...nu skal i høre - her hvor jeg bor nu er der en masse fantasidyr som
mor og far kalder dem - de siger de ikke er der men jeg fanger dem nu altså
alligevel og det griner de rigtig meget af! Behøver der absolut at være
noget i luften man skal fange? jeg kan da sagtens fange det selvom det i
virkeligheden ikke er der. Ligesom deres seng også er vildt morsom at lege
væddeløbsbane i om morgenen - det ender altid med de så står op (tror de er
lidt træt af mig!!) og så får jeg da heldigvis heeeele sengen for mig selv!
Uuuuuhm - det er lækkert!

Mor kysser mig hele tiden og krammer mig....nogengange er det altså lidt
træls! Jeg er altså en dreng og gider ikke alt det tøse fnidder fnadder! Kun
når jeg selv vil!! Hun siger hele tiden hvor dejlig jeg er og at hun elsker
mig...haha...er hun dum eller hva? se'fø'li' er jeg da dejlig! Det må enhver
da kunne se! Jeg næsemysser i hvert fald med mig selv når jeg kigger mig i
spejlet!

Nå men madskålen kalder - må ud og se om der evt er faldet lidt tun i den
eller andet godt.

Hej med Jer - vi snakkes ved gutter!

Emil

Fra : Ann

Dato : 23-10-02 11:30

Kære Emil.

Ja, det lyder godt nok som om du er kommet i paradis,
altså lige bortset fra det der kys og krammeri Adr-bwadr *G*
Jeg kan også godt forstå du undrer dig over at din nye mor
ligger der og roder i dine efterladenskaber,
Hun er da vist lidt mærkelig
Men pyt, hvis det nu kan more hende *G*

Mange kramlige (selvom det er lidt ulækkert) hilsner fra

Ann

Dagens Dyr - Dit kæledyr på nettet !
www.dagensdyr.dk

Fra : Broxgaard

Dato : 23-10-02 12:40

Velkommen til klubben..

hvor på sydfyn bor du?? jeg er selv fra sydfyn *S*
Du må prøve at får dem over tale til at de skal laver en hjemmeside til dig.
det har jeg fået mine til

Knus Miss Canddy
http://www.anti-bums.dk

Fra : Helle Nielsen

Dato : 23-10-02 15:23

> [...]
>
> hvor på sydfyn bor du?? jeg er selv fra sydfyn *S*
> Du må prøve at får dem over tale til at de skal laver en hjemmeside til

Jeg bor i Ollerup på Sydfyn.

Næsemys fra Emil

Fra : Broxgaard

Dato : 23-10-02 17:10

> Jeg bor i Ollerup på Sydfyn.

Så bor vi ikke langt fra hinanden *s* jeg kan vise dig alle de gode steder i
svendborg

--
Med Venlig Hilsen
Miss Candy

Fra : Camilla Baird

Dato : 23-10-02 12:44

On 23/10/2002 12:12, in article
3db6760f$0$28824$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk, "Helle Nielsen"
<helle@jirty.dk> wrote:

> [...]
> spejlet!
>
> Nå men madskålen kalder - må ud og se om der evt er faldet lidt tun i den

Hej Emil!
Velkommen til gruppen, hvor vi glæder til at læse flere indlæg fra dig
Du har talent for at skrive - og det er altid rart at læse om glade katte

--
Camilla Baird
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Niels Peter

Dato : 23-10-02 14:51

> [...]
> spejlet!
>
> Nå men madskålen kalder - må ud og se om der evt er faldet lidt tun i den

Hej, Navnebror!
Hvor er det dog hyggeligt at høre, du har fundet sådan et godt sted at være. Der er også rigtigt fedt her, selv om jeg nu ikke tror, det er Paradis. Jeg har i hvert fald ikke set nogen engle ....
Til gengæld er mit menneske så flink, så han oven i købet går ud og finder damer til mig, når jeg har jamret længe nok - det kalder jeg service

Hilsen Emil i Kokkedal