Trådløs netværk...
Fra : Jesper Andersson

Dato : 23-10-02 11:22

Har via Linksys fået trådløs Internet på min bærbar via den stationære ADSL
forbindelse ved TDC og det virker som det skal.

Men vil gerne lave et netværk samtidigt mellem de to maskiner, så jeg kan
hente filer fra den bærbare på den stationære. Men kan ikke finde ud af at
konfigurere det ?

Jesper

Fra : Hyperman

Dato : 23-10-02 17:11

Hvad er det du ikke kan finde ud af ?

Du skal høre ad-hoc, hvis du ikke har noget access point....