store legekammerater...I JYLLAND!!!
Fra : Musen

Dato : 23-10-02 10:29

Kan det da virkelig passe at der ikke bor nogle store hunde i køreafstand
fra os, der gider at lege med Samson?
Han vil så gerne have nogen at lege med, men det er alligevel lige langt nok
at køre til Sjælland med ham...

/Musen

Fra : Leyna

Dato : 23-10-02 12:16

On Wed, 23 Oct 2002 11:28:38 +0200, "Musen"
<kunforsjovt@sol.dk.revomethis> wrote:

> [...]
>fra os, der gider at lege med Samson?
>Han vil så gerne have nogen at lege med, men det er alligevel lige langt nok

Nu ved jeg ikke hvor stor Samson er, men min hvalp vil gerne lege med
andre hunde. han er dog kun 4 måneder, så han er slet ikke udvokset
endnu.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Musen

Dato : 23-10-02 19:44

klip.---
> Nu ved jeg ikke hvor stor Samson er, men min hvalp vil gerne lege med
> andre hunde. han er dog kun 4 måneder, så han er slet ikke udvokset
> endnu.

Hvilken race er det? Ja ikke fordi det betyder en helt masse, var bare
nysgerrig
Måske er Samson lige rigeligt stor endnu, for han er grand danois, men vi
kan jo altid vende tilbage til det senere, når jeres hvalp er blevet lidt
større.
Hvor bor I iøvrigt??
Venlig hilsen Musen

Fra : Leyna

Dato : 23-10-02 20:03

On Wed, 23 Oct 2002 20:44:07 +0200, "Musen"
<kunforsjovt@sol.dk.revomethis> wrote:

>klip.---
>
>Hvilken race er det? Ja ikke fordi det betyder en helt masse, var bare
>nysgerrig
Lad mig sige de på den måde... Moderen er en flatcoated retriever.
Det er hvad der vides. Men han bliver stor vores hvalp. Allerde nu er
han ved at have opnået samme størrelse som sin mor.

Nærmeste store by er Randers.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Tkelstrup

Dato : 23-10-02 14:33

Nu ved vi jo ikke lige hvor Samson bor, men vi bor i Århus og Bernhard
vil altid gerne lege (Berner Sennen)

mange hilsner Therese

http://www.kandu.dk/

Fra : Musen

Dato : 23-10-02 19:42

> Nu ved vi jo ikke lige hvor Samson bor, men vi bor i Århus og Bernhard
> vil altid gerne lege (Berner Sennen)

jamen han er ret stor, da han er grand danois, men han er godheden selv, så
det skulle da nok kunne lade sig gøre. Vi bor mellem Horsens og Silkeborg

Venlig hilsen Musen

Fra : Tkelstrup

Dato : 23-10-02 20:58

Bernhard er 8 mdr og vejer nu 40 kg. En Berner Sennen kommer op på ca.
60 kg, så vi mener også han er ret stor. Bernhard elsker alle mennesker
og hunde, men han kan nemt blive for voldsom over for små hunde, så en
grand danois skulle nok kunne gå.
Er I villige til at køre til Århus for at få en legekammerat?

Venlig hilsen
Therese

http://www.kandu.dk/

Fra : Musen

Dato : 24-10-02 15:19

> [...]
> grand danois skulle nok kunne gå.
> Er I villige til at køre til Århus for at få en legekammerat?

Jamen jo det skulle vi nok kunne finde ud af. Er der nogle gode fræsesteder
i nærheden af jer? Herude er der nemlig næsten ikke andet, så her kunne vi
jo også mødes, men vi kan godt komme til Århus hvis det er

Venlig hilsen Musen (der iøvrigt er helt pjattet med Berner Sennen, men ikke
måtte få sådan en for sin mand p.g.r af alt det hår den har *SSS*)

Fra : Tina Christiansen

Dato : 23-10-02 20:27

> Kan det da virkelig passe at der ikke bor nogle store hunde i køreafstand
fra os, der gider at lege med Samson?

Hejsa...jeg har en halv voksen hvid schæferhund som bare ææælsker at lege
med andre hunde.....så vi vil da også gerne lege....vi bor i Esbjerg!

Mange legesyge hilsener fra Tina og Andy...

Fra : Heidi_B

Dato : 24-10-02 09:51

> Hejsa...jeg har en halv voksen hvid schæferhund som bare ææælsker at
lege
> med andre hunde.....så vi vil da også gerne lege....vi bor i Esbjerg!

Hej Tina og Andy !!
Der er hundetræf i Nørreskoven (Esbjerg) hver dag efter 16.00, her vi en
10-15 hunde-ejere der mødes og slipper "vilddyrene" fri... så her er der
rig mulighed for at lege med hunde i alle størrelser, her kommer alt fra
gravhund til grosser sweizer sennen.. kig forbi
Hilsen Heidi

http://www.kandu.dk/

Fra : Leyna

Dato : 24-10-02 11:27

On Thu, 24 Oct 2002 08:50:49 GMT, "Heidi_B" <Heidi_B.news@kandu.dk>
wrote:

> [...]
>rig mulighed for at lege med hunde i alle størrelser, her kommer alt fra
>gravhund til grosser sweizer sennen.. kig forbi

Det var dog en gevaldig go' ide. Nu bor jeg temmelig langt fra
Esbjerg, så jeg kunne da godt tænke mig at vide om der er andre
arrangementer af denne art andre steder i landet? Jeg hører til på
Djursland.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Winther

Dato : 25-10-02 09:43

"Heidi_B" <Heidi_B.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> lege
>
> Hej Tina og Andy !!
> Der er hundetræf i Nørreskoven (Esbjerg) hver dag efter 16.00, her vi en

Hejsa, kan du uddybe lidt nærmere hvor det ligger? Jeg kunne da godt fristes
til at komme.
Vh. Winther

Fra : Kim Vestergaard Horn~

Dato : 24-10-02 09:28

Måske kunne man bruge en geografisk betegnelse der er lidt bedre end Jylland?!?
Mvh
Kim .... fra Aalborg!

Fra : Musen

Dato : 24-10-02 15:21

Måske kunne man bruge en geografisk betegnelse der er lidt bedre end
Jylland?!?
> Mvh
> Kim .... fra Aalborg!

Hmm..ja jeg bor i Midtjylland. Det skrev jeg i det første indlæg af typen,
men der kom kun svar fra sjællændere, så det hjalp jo ikke meget. Ålborg er
nok lige langt nok for os at køre, men I er da velkomne, hvis I kommer her
forbi

/Musen

Fra : Kim Vestergaard Horn~

Dato : 25-10-02 10:03

Kære Mus
Nu forholder det sig således at der faktisk er flere hundeskove i Aalborg og
omegn og specielt en af dem er velegnet hvis man savner selskab til sin hund,
men ellers tak for tilbudet.
Mvh
Kim

Fra : Musen

Dato : 25-10-02 11:05

> [...]
og
> omegn og specielt en af dem er velegnet hvis man savner selskab til sin

Når hvor er I heldige. Her er der godt nok masser af skove og marker, men
ingen at lege med
/Musen

Fra : Kim Vestergaard Horn~

Dato : 25-10-02 13:22

Kære Musen
Så er det jo i virkeligheden mig det bør invitere jer til Aalborg!!! Hundeskoven
i Østerådalen er vel besøgt, og der findes dels en 0930-klub dels en ca.
1630-klub hvor der altid er andre hunde, men for det meste render man altid ind
i nogen!
Mvh
Kim

Fra : Webbitch

Dato : 24-10-02 11:30

Hejsa
Jeg har en sød og legesyg blandingstæve (broholmer-dalmatiner/lab) på
knap 2 år.
En stor dame på 60+ cm og ca 35 kg, hun er vant til store hunde da hun
siden hun var hvalp har leget jævnligt med en mastiff.
Vi bor i Århus og har mulighed for at selv køre ned til jer.
Lad os finde ud af noget:)
Hold halen højt og snuden i sporet
Søs & Pippi

http://www.kandu.dk/

Fra : Tkelstrup

Dato : 25-10-02 13:36

Hej Søs og Pipi, musen og I andre

Bernhard og jeg kan i hvert fald godt tænke os at lege ind imellem.
Vi bor i Højbjerg.
Skal vi finde ud af noget?

Mange hilsner Therese

http://www.kandu.dk/

Fra : Webbitch

Dato : 25-10-02 14:54

Hejsa Therese
Pippi og jeg er helt friske, vi kan bedst eftermiddage i weekenderne.
Og hvor vi mødes er ligegyldigt for os, så bare nævn tid og sted så
dukker vi ihvertfald op.
Hold halerne højt og snuderne i sporet
Søs, Pippi & lille Indy der også gerne vil være med, hvis der er andre
hvalpe.

http://www.kandu.dk/

Fra : Leyna

Dato : 25-10-02 17:55

On Fri, 25 Oct 2002 13:54:03 GMT, "Webbitch" <Webbitch.news@kandu.dk>
wrote:

> [...]
>dukker vi ihvertfald op.
>Hold halerne højt og snuderne i sporet
>Søs, Pippi & lille Indy der også gerne vil være med, hvis der er andre

Eftermiddage i week-ender ville være perfekt for os også. Og vi har en
hvalp på 4 måneder der er lidt ensom. Vi bor på Djursland.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Musen

Dato : 26-10-02 18:59

Hej Søs og Therese!
Vi er også meget interesserede. I er meget velkomne her hos os, hvor vi som
sagt har masser af legeplads.
Hvis vi mødes hos jer, kan vi bedst om søndagen lige i øjeblikket.
Vi glæder os til at få leget

K.h Musen og Samson

Fra : Tkelstrup

Dato : 27-10-02 22:35

Hej Musen, Søs, Leyna og andre interesserede

Vi har faktisk et rigtig godt område lige hvor jeg bor, der hedder
Lyseng. Der er en afsides boldbane, jeg aldrig har set blive brugt, der
støder op til en mindre eng. Området er godtnok ikke hegnet ind, men der
er langt til nærmeste vej, så mon ikke vi har styr nok på lømlerne :)
Ellers er der en DCH-træningsplads i Tranbjerg, der sikkert ikke bliver
brugt om søndagen, vi kan bruge. Den må jo være indhegnet, og jeg går ud
fra, de ikke har noget imod man er der, hvis man ikke bruger nogen af
deres ting. - Tror I ikke?

Så mødes vi i hvert fald sådan lidt i midten, når vi både kommer fra
Djursland, Horsens/Silkeborg og her fra Århus.
Men hvad synes I?
Søndage er helt fint for mig...

Glade hilsner
Therese

http://www.kandu.dk/

Fra : Leyna

Dato : 27-10-02 23:16

On Sun, 27 Oct 2002 21:35:07 GMT, "Tkelstrup"
<Tkelstrup.news@kandu.dk> wrote:

>Så mødes vi i hvert fald sådan lidt i midten, når vi både kommer fra
>Djursland, Horsens/Silkeborg og her fra Århus.
>Men hvad synes I?
>Søndage er helt fint for mig...

Jeg synes det er en kanon ide, og søndage (i hvert fald hver anden)
vil osse være fint for vores vedkommende.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Musen

Dato : 28-10-02 22:24

Vi er også med. Faktisk passer det rigtig godt, for så kan vi aflevere vores
søn hos mormor på vejen, hun bor i Hørning. Og søndag er også fint for os

K.H Musen

Fra : Webbitch

Dato : 31-10-02 22:53

Ok, hvad siger I til søndag d.10-11 ved omkring 1 tiden.
Lyseng eller tranbjerg passer mig fint, men jeg tror nu at der er
træning i dch tranbjerg søndage, men jeg ved ikke noget sikkert.
Hold halerne højt og snuderne i sporet
Søs, Pippi & Indy

http://www.kandu.dk/

Fra : Tkelstrup

Dato : 01-11-02 19:43

Søndag d. 10/11 er fint med os. Jeg finder ud af, om vi kan bruge DCH.
Ellers bruger vi bare de store områder ved Lyseng ude ved os. Der er i
hvert fald frit.

Knus knus
Therese & Bernhard

http://www.kandu.dk/

Fra : Musen

Dato : 04-11-02 08:38

Vi kan også godt søndag. Kan vi lige få en adresse og noget, når det er
bestemt hvor vi skal hen?

Hilsen Mia og Samson (der glæder sig helt vildt til at få nogen at lege med)

Fra : Tkelstrup

Dato : 04-11-02 14:47

Hej legekammerater

Skal vi mødes hjemme hos os på søndag d. 10/11 kl. 14.00?
Så kan vi lige få en kop kaffe mens hundene kigger hinanden an ude i
haven, hvorefter vi går op på de store arealer ved Lyseng. Der kan de
boltre sig frit.
Så tag vandrestøvlerne og fleece-jakken på søndag og kør til den
nedenstående adresse:

Mange glade hilsner

Therese Kelstrup
Elverdalsvej 82
8270 Højbjerg
86 27 18 90

http://www.kandu.dk/

Fra : Webbitch

Dato : 05-11-02 00:53

Hejsa Therese.
Pippi og jeg kommer helt sikkert, jeg kan desværre ikke tage Indy med,
da jeg kommer lige fra agility, så han må ventet til næste gang:)
Vi glæder os allerede.
Søs & Pippi

Og Trine, jeg er nu ret sikker på at Pippi stadig gerne vil lege med
Robin, han er jo en flot bette fyr:)

http://www.kandu.dk/

Fra : Leyna

Dato : 05-11-02 19:46

On Mon, 04 Nov 2002 13:46:39 GMT, "Tkelstrup"
> [...]

>boltre sig frit.
>Så tag vandrestøvlerne og fleece-jakken på søndag og kør til den

Årh, det ville vi ellers gerne, men jeg er ikke helt sikker på om jeg
kan få kørelejlighed søndag, så jeg tør ikke love noget på nuværende
tidspunkt.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Musen

Dato : 05-11-02 19:52

Er det muligt at det kan blive lidt før? Vi skal nemlig ud til daddy og have
and bagefter, så det ville godt nok passe os godt, hvis det kunne blive kl.
12 eller 13?
Hilsen Musen

Fra : Tkelstrup

Dato : 05-11-02 22:58

"Musen" skrev d. 05-11-02 19:52 dette indlæg :
> [...]
og have
> and bagefter, så det ville godt nok passe os godt, hvis det kunne

Ingen problemer med mig.....
Hvad siger Søs og Pippi?
Er der andre der ved med?
Vi kan jo lige lægge den ud som ny på NG, når vi har fastlagt det
endelige tidspunkt.

http://www.kandu.dk/

Fra : Musen

Dato : 06-11-02 09:30

klip
>Ingen problemer med mig.....
> Hvad siger Søs og Pippi?
> Er der andre der ved med?
> Vi kan jo lige lægge den ud som ny på NG, når vi har fastlagt det
> endelige tidspunkt.

Det lyder godt, så har vi en chance for at få pustet ud, inden vi skal
videre
God ide´ at lægge den ud igen, for der er nok nogen der har misset den

Venlig hilsen Musen

Fra : Webbitch

Dato : 06-11-02 14:01

Hejsa.
Helst ikke tidligere end kl.13, vi har lige en agility konkurence der
skal overstås.
Søs & Pippi

http://www.kandu.dk/

Fra : Tkelstrup

Dato : 06-11-02 14:31

På søndag kl. 13.00 hos mig (første... anden.... tredie gang og vedtaget
:D :D )

http://www.kandu.dk/

Fra : Trine Dyrgaard

Dato : 04-11-02 14:21

Hej

Robin drømmer stadig om lækre Pippi om natten, så han vil i hvert fald også
gerne lege... Men stor kan han nok ikke ligefrem kaldes

Men vi kunne jo sagtens arrangere en form for strandtur e.l. for alle
legesyge hunde i Århus og omegn?

--
-Trine

Se Robin på www.robinhund.dk