½ norsk skovkat sælges
Fra : Sanne Schmidt

Dato : 23-10-02 10:00

Hejsa

jeg sætter lige en lille ting ind for min svigerinde.
Sort hvid eller sølv hvid killing sælges på Fyn

Født og opvokset i hjemmet er renlig.

er du interesseret kan du maile på
sanne@silver-heart.dk

Jette Dyhr her i gruppen, skal have hendes søster og kan hjælpe mig eller
jer med at beskrive katten, da jeg ikke har set hende siden hun var
nyfødt

Hilsen Sanne

Hendes mor kan ses på min hjemmeside
her http://www.silver-heart.dk/da/vicky.html

Faderen er en sort hankat (alm huskat så vidt vi ved)

Fra : Majer

Dato : 23-10-02 11:15

"Sanne Schmidt" <sanne@silver-heart.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> jeg sætter lige en lille ting ind for min svigerinde.
> Sort hvid eller sølv hvid killing sælges på Fyn

Hihi... er det for- ell. bag-enden der er til salg?!?!?

Sorry... kunne ikke lade vær'

Mange hilsner fra
--
Majer

www.majer.dk

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 23-10-02 15:17

*GG* hvilken ende vil du fortrække???

Hilsen Sanne

Fra : Majer

Dato : 23-10-02 15:57

> *GG* hvilken ende vil du fortrække???
>
> Hilsen Sanne

Helt klar for-enden... så er der ikke brug for en kattebakke!!

Mange hilsner fra
--
Majer

www.majer.dk

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 23-10-02 16:07

Nååå ja det ville jo ikke være så tosset

Hilsen Fra Sanne

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 06-11-02 13:16

Majer wrote:
> "Sanne Schmidt" <sanne@silver-heart.dk> skrev i en meddelelse

> Helt klar for-enden... så er der ikke brug for en kattebakke!!

Tjah -og der er også et hoved at nusse med, men til gengæld er det også
den der skal fodres...

Hvis nu man fik bagenden og fik lovning på at der ikke bliver fodret i
den anden ende, mon man så slipper for at have brug for kattebakken? *SS*

/Jesper

--
H C Andersen Centrets sider: <http://www.andersen.sdu.dk/>

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 06-11-02 17:43

> [...]
>
> Hvis nu man fik bagenden og fik lovning på at der ikke bliver fodret i
> den anden ende, mon man så slipper for at have brug for kattebakken? *SS*

ja jeg kan da så lige sige at begge ender er på Sjælland nu*SS*

Sanne