Netværksfejlfinding - viser ikke andre bru~
Fra : Jacob Christensen

Dato : 23-10-02 09:42

jeg har et problem med en w98 klient !!

- den logger uden problemmer på server i rigtigt domæne
- den vil gerne lave en "net use \\server\\datadrev k: " under dos prompt

men den vil ikke i windows og viser ikke netværksdrev

kender nogle et mulighed på dette problem ????

vh
Jacob Christensen

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 23-10-02 19:15

In article <iftt9.167300$Qk5.5879378@news010.worldonline.dk>, Jacob Christensen wrote:
> [...]
>
> men den vil ikke i windows og viser ikke netværksdrev
>

> kender nogle et mulighed på dette problem ????

Meld den ind i domænet.

Sæt den til at bruge den rigtige WINS server.

Husk, at MS er dummernakker, og hvis du kun skriver en
WINS server, så ignoreres den i visse Windows versioner.
Så skriv den samme ind 2 gange.

PS: Der findes 3-4 forskellige Windows 98 versioner med ret
forskellige features.