MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Navn på netværket i xp
Fra : BeerHunter©

Dato : 23-10-02 09:13

hej , hvordan ændrer man sin navn på netværket i win xp ?

MHV BeerHunter©

Fra : Fido-dk

Dato : 23-10-02 10:40

højre klik på denne computer -> egenskaber -> fanebladet "Computernavn" ->
egenskaber

--

Fido-dk

Fjern remove i mail adresse hvis du vil maile til mig...

Fra : BeerHunter©

Dato : 23-10-02 15:33

Nååå ja ....tak for det !

Fra : Madsen

Dato : 23-10-02 13:17

Fido-dk skrev:

[En masse tomme linier og bundcitering].

Siden du nu tilsyneladende nægter at citere bare nogenlunde fornuftigt,
kan man så ikke lokke dig til i det mindste at lade være med at lave en
masse tomme linier efter din signaturadskiller, eller det er du måske
også bedøvende ligeglad med?

FUT: <news:dk.admin.netikette>
Dette indlæg og svar til det vil havne i ovenstående gruppe.

Madsen.