Outlook udbakke fejl på mailafsendelse
Fra : Peter Nordlund

Dato : 23-10-02 08:43

Jeg forsøger at sende en mail med en vedhæftet fil. Den giver mig problemer
ved afsendelse. Jeg får en serverfejlmeddelelse: MAPI-spooleren har allerede
påbegyndt overførslen af meddelelsen. (Konto "XXX", SMTP-server: "xxxx",
fejlnr.: 0x80040114).

Jeg kan ikke slette mailen fra min Udbakke, da dem åbentbart ligger og
blokerer et eller andet.

Er der nogen løsning?
Jeg har forsøgt at afinstallere Outlook og også hele MS Office-pakken, men
det virker som om m ailen bliver gemt og lagt tilbage i Udbakke så snart jeg
geninstallerer MS Office/Outlook ???

Venlig hilsen
Denpete

Fra : margitrune

Dato : 07-01-03 11:52

Hej

Jeg har præcis samme problem. Hvis du har fundet en løsning på det må du
meget gerne skrive til mig!

Venlig hilsen
Margit
rhep_p@hotmail.com