Blikende besked om onani!!!
Fra : [UC]Rapperand =\)

Dato : 26-02-01 23:15

Daw!

Ved ikke om i husker mig, men det var mig der spredte den blinkende besked
om onani til de fleste i denne NG

Nu er det bare sådan at jeg ikke har den mere, da jeg har skiftet til
Telmore og fået en 3310 =P
Og alle mine venner har også slettet den :-/

Så er der nogen herinde der stadig har den, gider i så ikke lige maile mig
og få mit nummer?

På forhånd tak!

--
Regards [UC]Rapperand =)
ICQ# 54047619

Proud member of United Cows
http://unitedcows.com

Fra : John K

Dato : 26-02-01 23:19

> Ved ikke om i husker mig, men det var mig der spredte den blinkende besked
> om onani til de fleste i denne NG

Jo da...

> [...]
> Og alle mine venner har også slettet den :-/
>
> Så er der nogen herinde der stadig har den, gider i så ikke lige maile mig

Jeg har den stadig....

Mvh

John K

Fra : Jane & Otto

Dato : 27-02-01 11:41

> Så er der nogen herinde der stadig har den, gider i så ikke lige maile mig
> og få mit nummer?

Jeg har den stadig, men mere interessant, hvordan lavede du den?

mvh. otto

Fra : [UC]Rapperand =\)

Dato : 27-02-01 12:38

> Jeg har den stadig, men mere interessant, hvordan lavede du den?

Det var ikke mig der lavede den, men en af mine venner som har en 6210!
Der kan man lave dem...

Slimz.dk har lavet en med at program til puteren, men det kender jeg ikke!

Fra : Ole

Dato : 27-02-01 22:42

Jeg søger også denne besked !!

Er der et flinkt menneske der vil være sød at sende det til mig ?? 23801445
.. På forhånd tak
..

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 28-02-01 06:57

"Ole" <olegermer@12move.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg søger også denne besked !!
>
> Er der et flinkt menneske der vil være sød at sende det til mig ?? 23801445
> . På forhånd tak

Også her:
21230025

--
Mvh. Morten Fruergaard, som har disse 2 biler til salg. Tlf.: 21230025
Fiat Uno 70 SXie, '90, grå, 100T km, el-ruder, c-lås, tågelygter, sænket