virusside
Fra : Michael Holm

Dato : 23-10-02 07:29

McAffe har en side hvor man kan se "nyeste opdagede virus"
( http://vil.nai.com/vil/newly-discovered-viruses.asp )
nogen der kender en ligende side, som kun har Mac relateret trusler ?

--
Michael T. Holm
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Peter Kiil

Dato : 23-10-02 08:12

in article 1fkhzfl.1hah6gkuk2hb1N%michael.holm@anthro.ku.dk, Michael Holm at
michael.holm@anthro.ku.dk wrote on 23/10/02 8:28:

> McAffe har en side hvor man kan se "nyeste opdagede virus"
> ( http://vil.nai.com/vil/newly-discovered-viruses.asp )
> nogen der kender en ligende side, som kun har Mac relateret trusler ?

Næh. Det ville også være en ret kedelig side.

--
/peter

The best things in life are postage paid, batteries included,
guaranteed forever and tax-free.

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 23-10-02 14:51

Hej Michael

Jeg postede en artikel for ca. en uges tid siden omkring netop 'Mac vira
only'. På den var der en del links til forskellige sites med læsning til
emnet, - men lige nu kan jeg da ikke huske, hvad jeg kaldte den...
Macintosh og virus? ..hm...

Michael Holm wrote:

> McAffe har en side hvor man kan se "nyeste opdagede virus"
> ( http://vil.nai.com/vil/newly-discovered-viruses.asp )
> nogen der kender en ligende side, som kun har Mac relateret trusler ?

mvh. Erik Richard

Fra : Henrik Münster

Dato : 24-10-02 07:16

> [...]
> only'. På den var der en del links til forskellige sites med læsning til
> emnet, - men lige nu kan jeg da ikke huske, hvad jeg kaldte den...

"Viruses and the Mac FAQ". Det er derfor, jeg ikke kan undvære MacSOUP.
Alle indlæg indtil en hvis alder ligger på ens harddisk, og man kan
lynhurtigt finde dem frem igen.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Neglesaks

Dato : 25-10-02 23:52

Michael Holm <michael.holm@anthro.ku.dk> wrote:

> McAffe har en side hvor man kan se "nyeste opdagede virus"
> ( http://vil.nai.com/vil/newly-discovered-viruses.asp )
> nogen der kender en ligende side, som kun har Mac relateret trusler ?

Tomme sider er uinteressante.

--
http://neglesaks.dk
En go' gang Pia blir' Danmark blåt a'!