MS Windows
briani 27239
Inst. af FrontPage2000
Fra : Pipeline

Dato : 23-10-02 00:09

Jeg HAR forsøgt at spørge i FrontPage gruppen, men ingen har kunnet hjælpe
mig så undskyld at jeg (måske) er lidt OT.

Da jeg skiftede min gamle HD ud med en ny, brugte jeg Seagates DiscWizard
til at overføre filerne og det gik fint.
Men min FP2000 (på WinXP Pro) vil ikke længere starte op.
Der kommer en dialogboks hvor der står at programmet ikke er installeret
korrekt og det anbefales at installere det på ny. Det har jeg så prøvet,
samt at affinstallere FP2000 samt hele officepakken, men intet virker.
Jeg har også scannet og repareret i Reg-databasen med tre forskellige
RegCleaners uden held.

Er der nogen der har en løsning? (Jeg orker ikke en Format C:)

MVH
Pipeline

PS: På forhånd tak for hjælpen!