har hul til internet,men kan ike læse web-~
Fra : Jesper Thomsen

Dato : 22-10-02 23:04

Hej.

Jeg har en internetforbindelse delt på 2 pcer . Alt fungerer fint på den ene
(win2000). Men på den anden (win XP), kan jeg ikke læse
websider i Internet Explorer eller Opera.
Kazaa, bearshare og news
fungerer fint, og lan mellem de 2 maskiner virker også.
Det hele virkede før, men pludselig vil den ikke vise websider længere . Jeg
re-installede win XP,
fik det til at køre, men så kom problemet pludselig igen?? Har prøvet at
flytte netkortet til en anden sokkel på bundkortet. Jeg har ikke lavet om på
opsætningen. Begge pcere er sat op med faste ip-adresser bag en
firewall.

Er der nogen som hjælpe mig?

mvh
Jesper

Fra : Calle.

Dato : 23-10-02 13:30

Jesper Thomsen wrote:
> [...]
> at flytte netkortet til en anden sokkel på bundkortet. Jeg har ikke
> lavet om på opsætningen. Begge pcere er sat op med faste ip-adresser

du er sikker på, at det ikke er XPs indbyggede firewall der driller dig

--
Automatik Mekaniker
Calle

Fra : Jesper Thomsen

Dato : 23-10-02 17:13

"Calle." <Calle@jyde.dk> skrev i melding

> du er sikker på, at det ikke er XPs indbyggede firewall der driller dig
>
> --
> Automatik Mekaniker
> Calle

Firewall er slået helt fra, så det skulle vel ikke have nogen betydning.

mvh Jesper