'Tilbage til fremtiden' er ude på DVD
Fra : Peter Andersen

Dato : 22-10-02 22:21

Lige for at alle skal vide det, så fandt jeg ud af i dag at Tilbage til
fremtiden er kommet (langt om længe!!) på DVD! Det var også pokkers svært at
få fat i den, den var totalt udsolgt i alle butikker og i retlager gos
grossisterne fik jeg af vide. Var dog heldig at opsnuse et enkelt
eksemplar

1. afsnit er kommet på en enkelt DVD og så er der lavet en rigtig god
Trilogi af dem alle med kommentare, fraklip, slettede scener osv osv...

--
Venlig hilsen
Peter Andersen

Fra : Ally

Dato : 23-10-02 00:01

On Tue, 22 Oct 2002 23:20:56 +0200, "Peter Andersen"
<peterandersen@mespilus.dk> wrote:

> [...]
>få fat i den, den var totalt udsolgt i alle butikker og i retlager gos
>grossisterne fik jeg af vide. Var dog heldig at opsnuse et enkelt

Jamen, velkommen til nutiden Jeg købte den sidste mandag i Bilka
for 330 kr., så vidt jeg husker. Og der var masser af eksemplarer.

Hilsen
Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Steen Villumsen

Dato : 23-10-02 07:25

Ally <quincy_md@hotmail.com> wrote:

> Jamen, velkommen til nutiden Jeg købte den sidste mandag i Bilka
> for 330 kr., så vidt jeg husker. Og der var masser af eksemplarer.

Som et lille tip til andre der ikke nåede i Bilka, kan jeg fortælle at
www.dvdpusheren.dk (som jeg flere gange har handlet ved) sælger
trilogi'en for kr. 339,- inkl. forsendelse.

--
Venligst,
Steen Villumsen

email: steen[at]teglvang[dot]dk

Fra : zcully

Dato : 23-10-02 15:15

"Peter Andersen" <peterandersen@mespilus.dk> wrote in message
> [...]
>
> 1. afsnit er kommet på en enkelt DVD og så er der lavet en rigtig god
> Trilogi af dem alle med kommentare, fraklip, slettede scener osv osv...

Ja det er fedt, men jeg venter godt nok (selvom det er svært) til december
på Reg. 1 udgaven.
Der er omkring dobbelt så meget ekstra materiale på!!! Det kan jeg godt
vente på og så til en billigere pris

Tjek her og læg mærke til det med blåt. Det er det der er extra på Reg.
1'tteren
http://www.bttf.com/backtalk/20021004.shtml

/Zcully

Fra : Martin Helbo

Dato : 23-10-02 16:14

"zcully" <zcully@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> vente på og så til en billigere pris
>
> Tjek her og læg mærke til det med blåt. Det er det der er extra på Reg.

Men tilgengæld mangler der DTS på R1 udgaven.

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Per.K

Dato : 23-10-02 16:44

> [...]
> på Reg. 1 udgaven.
> Der er omkring dobbelt så meget ekstra materiale på!!! Det kan jeg godt

Jag hadder at gøre dette men, du tager fejl. Den bliver en del dyrre.
Butiks prisen bliver 549kr og net pris bliver 522kr. Det er en del højere
end de
339kr jeg gav for min Reg2/4.
Kigger du på Amazon.com de heviser til på den site du nævner, er den også
dyrre
blot ved prisen der vises. der er den 20 kr dyrre.
Så kommer moms oven på også: 25% = 87,5 kr (ca. er afrundet lidt).
Så estimeret er den ca. 108kr dyrre hos Amazon.com
Vis mig en gerne en forhandler der kan klare Reg1´en for under 339kr og jeg
vil med
glæde trække mig.

Venligst Per

Fra : Kurt Brixen

Dato : 23-10-02 17:33

On Wed, 23 Oct 2002 17:43:54 +0200, "Per.K" <persen1@NOWAY!yahoo.com>
wrote:

>Jag hadder at gøre dette men, du tager fejl. Den bliver en del dyrre.
>Butiks prisen bliver 549kr og net pris bliver 522kr. Det er en del højere
>end de
>339kr jeg gav for min Reg2/4.

Var det ikke 239? jeg gav da kun 215 kr. for en reg 2/4 her:

<http://www4.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=2375

Kurt Brixen

Fra : Peter Andersen

Dato : 23-10-02 17:41

"Kurt Brixen" <no_spam_to_brixen@get2net.dk> wrote in message

> Var det ikke 239? jeg gav da kun 215 kr. for en reg 2/4 her:
>
> <http://www4.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=2375

Nej, 339. De fleste steder lå den til 400kr i butikkerne og på nettet.
Så det er ret billigt det du har fundet der.

Peter

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 23-10-02 19:03

Peter Andersen skrev:

> Nej, 339. De fleste steder lå den til 400kr i butikkerne og på nettet.
> Så det er ret billigt det du har fundet der.

Du mener ret dyrt. Vi gav 196,- på nettet.

--
Mvh. Peter
"If you really want something in life you have to work for it. Now

Fra : Peter Andersen

Dato : 23-10-02 20:17

"Peter Bjerre Rosa" <peter@filmsvar.dk> wrote in message

> Du mener ret dyrt. Vi gav 196,- på nettet.

Hvor har du fundet den til den pris henne? hvad har du betalt i fragt porto
osv...?

vh. Peter

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 23-10-02 20:40

Peter Andersen skrev:

> Hvor har du fundet den til den pris henne? hvad har du betalt i fragt
> porto osv...?

Prisen var 196,- i alt, så vidt jeg husker. Der er flere her i gruppen,
der har købt til samme pris, og det var hos CD-Wow, som også Kurt Brixen
nævner. Prisen er vist steget lidt, siden vi købte den for en måneds tid
siden.

--
Mvh. Peter
"By the time they had diminished from 50 to 8, the other dwarves began

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 23-10-02 20:55

On Wed, 23 Oct 2002 21:39:51 +0200, "Peter Bjerre Rosa"
<peter@filmsvar.dk> wrote:

> [...]
>der har købt til samme pris, og det var hos CD-Wow, som også Kurt Brixen
>nævner. Prisen er vist steget lidt, siden vi købte den for en måneds tid

Min kostede lige over 200. Tror bare det er noget med kursen den dag
pengene bliver trukket.

--
Regards Stefan
Websites: http://3x7.dk/ http://ghashul.dk/

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 23-10-02 22:12

Stefan Bruhn skrev:

> Min kostede lige over 200. Tror bare det er noget med kursen den dag
> pengene bliver trukket.

Det er meget muligt. Hvis prisen stadig er £17,99, som Kurt skriver, er
det dog stadig et langt bedre tilbud, end de danske butikker kan levere.

--
Mvh. Peter
"Marge, don't discourage the boy! Weaseling out of things is important

Fra : Per Kristensen

Dato : 24-10-02 10:11

"Peter Bjerre Rosa" <peter@filmsvar.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> "Marge, don't discourage the boy! Weaseling out of things is important
> to learn. It's what separates us from the animals! Except the weasel."

Hallo? Er det ikke bare for én af filmene du snakker om? De 339 er jo for
hele boksen.

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 24-10-02 10:26

Per Kristensen skrev:

> Hallo? Er det ikke bare for én af filmene du snakker om? De 339 er jo
> for hele boksen.

Nej, det er 196,- for bokssættet (R2/4). Så det ville være *ret* dumt at
give 339,-.

--
Mvh. Peter
"So now welcome our keynote speaker, Professor Melvin Fenwick - the man

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 24-10-02 11:40

> Nej, det er 196,- for bokssættet (R2/4). Så det ville være *ret*
> dumt at give 339,-.

Medmindre man vil have danske undertekster.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : A.And

Dato : 24-10-02 12:24

> Medmindre man vil have danske undertekster.
>
> --
> Morten http://miljokemi.dk

Ja. Jeg købte min i Electronic World i Esbjerg for 199,95 og syntes de 3,95
for danske under tekster er godt givet ud. Og det er box sættet.

Kim

Fra : Per Kristensen

Dato : 24-10-02 14:04

Det er da vildt billigt! Jeg kan bare ikke forstå, at der ikke er nogen af
de danske online butikker, der sælger til den pris.

Fra : Brian Nielsen

Dato : 24-10-02 18:46

"A.And" <no@mail.com> skrev i en meddelelse

> Ja. Jeg købte min i Electronic World i Esbjerg for 199,95 og syntes de
3,95
> for danske under tekster er godt givet ud. Og det er box sættet.

Men det var vist mest fordi Electronic World havde klokket i det, ikke
sandt? Enkeltdisk udgaven med den første film udkom jo samtidigt, og det var
den der skulle have kostet 199,95.

Jeg har oplevet det samme i Merlin, dengang 2001 udkom i to udgaver, en
almindelig udgave og en collectors box med soundtrack. De kom til at
prissætte collectors boxen til 199,95 selvom den alle andre steder kostede
350 eller derover.

/Brian

Fra : Kurt Brixen

Dato : 23-10-02 21:14

<peter@filmsvar.dk> wrote:

> [...]
>der har købt til samme pris, og det var hos CD-Wow, som også Kurt Brixen
>nævner. Prisen er vist steget lidt, siden vi købte den for en måneds tid

Prisen er £17.99 incl. porto nu, og det var den også i august, da jeg
købte min. Den var måske billiger i pre-order, men det nåede jeg ikke.

Kurt Brixen

Fra : zcully

Dato : 23-10-02 22:06

> [...]
> Så estimeret er den ca. 108kr dyrre hos Amazon.com
> Vis mig en gerne en forhandler der kan klare Reg1´en for under 339kr og

Ok det er iorden. Den matcher næsten.
Jeg prøver www.futureent.com som jeg tit handler med.

Filmene koster £29.99*11.77 (kursen) = 353 Kr.
Jeg gør så opmærksom på at udgaven her ER med DTS. Futureent sender
portofrit og da firmaet ligger i England er det også moms/told frit.

Så prisen incl. ALT er 353 kr.
Jeg kan godt se at du har ret i at din er billigere, men for sølle 14 Kr.
mere får du altså en del flere features og også DTS.

Det gør jeg

/Zcully

Fra : Brian Nielsen

Dato : 23-10-02 23:04

> Jeg gør så opmærksom på at udgaven her ER med DTS. Futureent sender
> portofrit og da firmaet ligger i England er det også moms/told frit.

Er du sikker? Der var en pressemeddelelse ude på et tidspunkt (kan sikkert
findes ved at søge i gamle indlæg), om at DTS lydsporet blev droppet fordi
det gav plads til en halv times ekstra ekstramateriale. Og iøvrigt forsøgte
de at dæmpe ramaskriget ved at påstå at man ikke ville kunne høre forskel på
DD 5.1 og DTS sporet alligevel.

Jeg tror det er en fejl på FE's side, men du skal da være velkommen til at
finde en officiel kilde til os
Ikke at det betyder noget for mig, jeg har købt R2'eren og den har mere end
rigeligt ekstramateriale (synes jeg).

/Brian

Fra : Per Kristensen

Dato : 24-10-02 10:12

> [...]
forsøgte
> de at dæmpe ramaskriget ved at påstå at man ikke ville kunne høre forskel

Spøjst eftersom Spielberg er en af mændende bag DTS systemet.

Fra : Peter Andersen

Dato : 23-10-02 17:11

"zcully" <zcully@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> vente på og så til en billigere pris
>
> Tjek her og læg mærke til det med blåt. Det er det der er extra på Reg.

Hmmmm det var da pokkers.... det har jeg slet ikke set.
Nå, men jeg er nu glad for mit køb alligevel, men mon ikke den udgave kommer
på hylden en dag... i hvertfald så skal jeg da ha den på et tidspunkt!!

I øvrigt havde jeg håbet på nogle flere kommentare på denne ger reg2
udgave.. det eneste der er på den er faktisk bare en Q&A der kører
uafhængigt af filmen. Det var lidt skuffende
Så vidt jeg kan se er det forbedret på reg1 versionen.

vh. Peter

Fra : Anders W. Grau-Chris~

Dato : 23-10-02 22:38

> [...]

> på Reg. 1 udgaven.
> Der er omkring dobbelt så meget ekstra materiale på!!! Det kan jeg godt

..... men den er da ikke med DTS, er den?

mvh Anders W. Grau-Christensen

Fra : Per Kristensen

Dato : 24-10-02 10:09

> [...]
> vente på og så til en billigere pris
>
> Tjek her og læg mærke til det med blåt. Det er det der er extra på Reg.

Så vidt jeg lige kan se, så bliver R1 udgaven da væsentligt dyere end R2 UK.

Fra : Per.K

Dato : 23-10-02 15:59

"Peter Andersen" <peterandersen@mespilus.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> 1. afsnit er kommet på en enkelt DVD og så er der lavet en rigtig god
> Trilogi af dem alle med kommentare, fraklip, slettede scener osv osv...

Jeg har haft den i 1 måned.
Købte den hos Region 1 DVD (som region2) www.r1dvd.dk/shop/

Venligst Per