datakabel
Fra : Henrik Stidsen

Dato : 22-10-02 21:39

Er der nogen der ved hvor man kan købe datakabel til en Siemens C55 ?
- altså ud over hvis man køber det direkte fra Siemens...

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt/undtagelse
"I am a nobody, and nobody is perfect; therefore I am perfect."

Fra : **Trads**

Dato : 22-10-02 22:28

Prøv evt her.
http://www.alcom-systems.com/products/siemens.htm
Det er godt nok til en c45 Men er overbevist om at den også passer til en
c55.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 23-10-02 16:48

"**Trads**" <trads@FJERNget2net.dk> wrote in

> http://www.alcom-systems.com/products/siemens.htm
> Det er godt nok til en c45 Men er overbevist om at den også
> passer til en c55.

Det ser ikke ud til det, det ligner mere at den passer til M35 - c55
har en mere flad og bred indgang.

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 23-10-02 21:26

"Henrik Stidsen" skrev:

> c55 har en mere flad og bred indgang.

Så må du nok væbne dig med tålmodighed indtil tredieparts leverandørene har
fået kopieret kablet til din telefon. Altså hvis du insisterer på at det
skal være uoriginalt.

Følg evt med sideløbende på http://www.thansen.dk

Mvh, Lars

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 23-10-02 21:43

"Lars Ladingkaer" <larl@et-soft.dkX> wrote in

> Så må du nok væbne dig med tålmodighed indtil tredieparts
> leverandørene har fået kopieret kablet til din telefon. Altså
> hvis du insisterer på at det skal være uoriginalt.

Det gør jeg ikke - kan bare ikke finde en eneste netbutik der sælger
datakabler der passer til C55...

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 23-10-02 22:09

"Henrik Stidsen" skrev:

> Det gør jeg ikke - kan bare ikke finde en eneste
> netbutik der sælger datakabler der passer til C55...

Netbutik = Uoriginalt (som oftest)

Så hvis du vitterligt ikke kan finde et kabel i nogen netbutik, så må du
enten vente eller hoste op med pengene til et originalt Siemens...

Mvh, Lars

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 24-10-02 18:25

> Netbutik = Uoriginalt (som oftest)

Hmmm, hvis du mener det...

> Så hvis du vitterligt ikke kan finde et kabel i nogen netbutik,
> så må du enten vente eller hoste op med pengene til et originalt
> Siemens...

Sonofon mener ikke de får det de første par måneder, tror faktisk
grunden til at ingen har det er at det er så nyt et produkt :/