Meget OT.... men alligevel :-) Jeg er så l~
Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 22-10-02 21:45

Så skete det endelig for mig!!!
Vi var på kinesisk restaurent. Efter maden fik vi kaffe og kinesisk
lykkekage. Da jeg åbnede den stod der: Det næste spørgsmål vil ændre
resten
af dit liv!

Han rejste sig og gik over til mig, satte sig på knæ og friede. Jeg sagde
JA. De andre gæster sagde tillyke og skålede og jeg tudede af lykke...

Jeg måtte bare dele det med nogen

Med venlig hilsen
Randi Skindbjerg Kristensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Niels Peter

Dato : 22-10-02 21:51

"Randi Skindbjerg Kristensen" <Norsk-SkovkatKATTE@BAKKEDK-Skindbjerg.dk> skrev i en meddelelse news:3db5b8b38fcbb@dk-fritid-dyr-kat.dk...

> [...]
>
> Han rejste sig og gik over til mig, satte sig på knæ og friede. Jeg sagde
> JA. De andre gæster sagde tillyke og skålede og jeg tudede af lykke...

Til lykke ))))))))))))))))))))

Niels Peter

Fra : Jette

Dato : 22-10-02 21:57

"Randi Skindbjerg Kristensen" skrev:

> [...]
sagde
> JA. De andre gæster sagde tillyke og skålede og jeg tudede af lykke...

TILLYKKE TILYKKE!! Kan godt forstå du ikke kunne brænde inde med den
oplevelse.. den slags skal bare råbes ud til hele verden, hihi!

.... og de levede lykkeligt til deres dages ende

Mvh. Jette
- der er grøn af misundelse, og skuler hen
på kæresten, der snart godt kunne se at få
taget sig sammen

Fra : Gonzo

Dato : 22-10-02 22:04

Hej Randi

Tillykke......det er bare lykken at være to :)

Gonzo....som snart kan fejre 1års bryllupsdag!

Fra : marianne hellemose

Dato : 22-10-02 22:05

STORT tillykke det er bare skønt når en fyr har sans
for romantik

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Camilla Scharff

Dato : 22-10-02 22:39

Hej Randi

Tillykke med det

Ja, det er helt specielt, når manden *endelig* får taget sig sammen til at
lægge sig på knæ!

Mvh. Camilla (som fejrede 1 års bryllupsdag den 8. september

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 22-10-02 22:46

MANGE GANGE TILLYKKE
Dejligt med en romantisk fyr*SS*

Hilsen Sanne

Fra : Eva Schmidt

Dato : 23-10-02 00:26

STORT tillykke

forstår at du måtte dele din glæde med andre.

Held og lykke i fremtiden

mvh Eva

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 22-10-02 22:27

Iiiihhh mange gange tillykke altså *S*
Hvor er det da skønt.

Hilsen
Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Camilla Baird

Dato : 23-10-02 00:47

On 22/10/2002 22:44, in article 3db5b8b38fcbb@dk-fritid-dyr-kat.dk, "Randi
Skindbjerg Kristensen" <Norsk-SkovkatKATTE@BAKKEDK-Skindbjerg.dk> wrote:

> [...]
>
> Han rejste sig og gik over til mig, satte sig på knæ og friede. Jeg sagde
> JA. De andre gæster sagde tillyke og skålede og jeg tudede af lykke...

TILLYKKE og held og lykke

--
Camilla Baird
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Eva

Dato : 23-10-02 06:59

Hej Randi
Stort tillykke også herfra.
Kan godt forstå at du vil dele det med nogen (Helst hele verden ik´)
Sikke en dejlig romantisk historie.
Jeg glæder mig på dine/jeres vegne og ønsker jer alt mulig held og lykke for
fremtiden.

Hilsen Eva

--

Min hjemmeside: http://skodborg.tripod.com/eva/

Fra : Denise

Dato : 23-10-02 06:59

Hej Randi
Mange tillykker her fra, bare så romantisk
Hilsen Denise

Fra : Sander

Dato : 23-10-02 07:01

"Randi Skindbjerg Kristensen" <Norsk-SkovkatKATTE@BAKKEDK-Skindbjerg.dk>
skrev i en meddelelse news:3db5b8b38fcbb@dk-fritid-dyr-kat.dk...

> Jeg måtte bare dele det med nogen

Selvfølgelig !

Hjertelig tillykke !!!!!!! I ønskes alt det bedste fremover ! : -)

Mvh. www.tjekmig.dk

Som har fejret bronzebryllup ( 8 år ) Den 6 august

Fra : Hanne Dahl

Dato : 23-10-02 08:59

Tilykke med forlovelsen *SSSS*

´For at bringe lidt kat ind i billede *S* Får du så den nye MisseTat af
manden eller fik du en ring ?????
Man er vel nysgerrig ))
Sådan en lille fin misseTat kan jo snoes rundt om lille fingre,
ikke???*S*
Misse hilsner fra von Friberg

Fra : signe sørensen

Dato : 23-10-02 09:01

HJERTELIG TILLYKKE HERFRA OGSÅ!!!!

Nu må det da også snart blive min tur :p

/Signe

On Tue, 22 Oct 2002 22:44:35 +0200, Randi Skindbjerg Kristensen

Fra : Rollike

Dato : 23-10-02 15:20

> [...]
>
> Han rejste sig og gik over til mig, satte sig på knæ og friede. Jeg sagde
> JA. De andre gæster sagde tillyke og skålede og jeg tudede af lykke...

Tillykke...

Sikke en romantisk måde at gøre det på... Jeg sidder her og får helt gåsehud
*G*

MVH Mette

Fra : Louise Viborg

Dato : 23-10-02 15:58

Hej Randi!
Eiiiiii, hvor er det bare romantisk!!! Tusind gange hjertelig
tillykke!! Det er sådan noget vi andre bare drømmer om

Held og lykke fremover

Venlig hilsen, Louise ( som blev forlovet nytårsnat kl 00.00
Shuno Zahra's norske skovkatte
www.shunozahra.dk - Rød makreltabby - hvid hankilling til salg!

> [...]
>
> Han rejste sig og gik over til mig, satte sig på knæ og friede. Jeg sagde
> JA. De andre gæster sagde tillyke og skålede og jeg tudede af lykke...

Louise Viborg
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 23-10-02 16:52

Hej Randi, til lykke herfra !
Mig osse vil, mig osse...!
Dorthe

Randi Skindbjerg Kristensen skriver:

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 23-10-02 20:26

> [...]

>Han rejste sig og gik over til mig, satte sig på knæ og friede. Jeg sagde
>JA. De andre gæster sagde tillyke og skålede og jeg tudede af lykke...

   Tillykke med det =)

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : Elwarth

Dato : 23-10-02 21:46

Hej Randi!

Til lykke, til lykke. Nu kommer alt det sjove med at planlægge brylluppet,
glæd dig til det også

Venligst
Dorthe (Som fejrede 5 års bryllupsdag d. 13/9)

Fra : Bente Jepsen

Dato : 23-10-02 22:13

> Jeg måtte bare dele det med nogen

Det er jo det vi er her for Tillykke Randi.

Jeg tror jeg vil til at tro på kinesiske lykkekager.

Mange hilsner
Bente (som har haft sølvbryllup)

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 24-10-02 06:02

TUSIND TAK alle sammen.

Jeg er meget rørt over jeres lykkeønskninger. Ja jeg flyver stadig mellem
skyerne og det bliver ikke nemmere at komme ned når nu jeg skal hente min
lille nye misling i morgen.

Mange tak og hilsner fra Randi der stadíg ikke helt forstår at alt bare er
så lyserødt....

Fra : Sander

Dato : 24-10-02 08:18

"Randi Skindbjerg Kristensen" <randi.skindbjerg.kristensen@skolekom.dk>
skrev i en meddelelse

> Jeg er meget rørt over jeres lykkeønskninger. Ja jeg flyver stadig mellem
> skyerne og det bliver ikke nemmere at komme ned når nu jeg skal hente min
> lille nye misling i morgen.

Apropro misling : Har du fundet et navn til hende ?

mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 24-10-02 09:09

> Apropro misling : Har du fundet et navn til hende ?
>

> mvh. www.tjekmig.dk

Vi tænker stadig men valget står mellem Snowy - Footi -Futte

Randi

Fra : Sander

Dato : 24-10-02 12:08

skrev i en meddelelse news:3db7aac3$0$97641

> Vi tænker stadig men valget står mellem Snowy - Footi -Futte

Snowy- et rigtig kønt navn IMO. Selvom det selvfølgelig ikke er helt
så relateret til Footloose, som de to andre navne.

mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Kate

Dato : 24-10-02 22:20

"Randi Skindbjerg Kristensen" <randi.skindbjerg.kristensen@skolekom.dk>
wrote in news:3db7aac3$0$97641$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

Hjerteligt tillykke med den forestående begivenhed. Det ku' være man
sku' begynde at spise kinesiske lykkekager

> Vi tænker stadig men valget står mellem Snowy - Footi -Futte

Jeg er godt nok overbevist om at i vil vide det når hun er der. Ja, det
måske bare fordi jeg vist kun 2 gange har måttet har hjælp til
navngivning af en af mine utallige kaniner

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Ragna Skott

Dato : 25-10-02 10:26

Rigtig hjertelig til lykke, Randi, både med forlovelsen og den lille, nye
killing!

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Lene

Dato : 24-10-02 08:28

Randi Skindbjerg Kristensen wrote:

> [...]
>Vi var på kinesisk restaurent. Efter maden fik vi kaffe og kinesisk
>lykkekage. Da jeg åbnede den stod der: Det næste spørgsmål vil ændre

Hej Randi

Neeej hvor romantisk ! Kæmpe stort tillykke herfra Også stort
tillykke med din nye dejlige killing
Held og lykke med det hele.

Mange hilsner fra Lene
www.erler.dk