trådløst netværk
Fra : Ulrik Nyeland

Dato : 22-10-02 21:45

Jeg har en 5 ports switch, en trådløs accespoint (wisecom), en Cisco 677
router og et D-link wireless cardbus Adapter til min bærbar.
Er der en venlig sjæl som kan fortælle mig hvordan de skal forbindes. Jeg
ønsker at kunne komme på nettet og tjekke mail via min bærbar.
Me venlig hilsen Ulrik Nyeland

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 22-10-02 22:55

In article <DLit9.161617$Qk5.5843832@news010.worldonline.dk>, Ulrik Nyeland wrote:
> [...]
> Er der en venlig sjæl som kan fortælle mig hvordan de skal forbindes. Jeg
> ønsker at kunne komme på nettet og tjekke mail via min bærbar.

Sivsko 677 <-> switch <-> AP

det er muligt at du skal bytte det netværkskabel der kom
med sivskoen hvis det er cross over (eller det skal
i så fald i uplink porten på din switch hvis den har en sådan).

Det er sådan mit er sat op

Fra : Hyperman

Dato : 23-10-02 17:13

Mit er sat op uden en switch imellem.