Lav lyd i Hitman 2 hvorfor ??
Fra : Niels Bjørk Pedersen

Dato : 22-10-02 21:09

Ud over nogle grafik menu bugs i spillet oplever jeg også at hvis jeg slår
EAX til under lyd i spillet så skal jeg skrue VILDT højt op for at høre
effekter som når han går,skyder,biler kører,når andre skyder. Men selve
fugle kvidren og tale for menneskerne er der intet i vejen med, disse lyde
afspilles i fint toneleje - men ligeså snart jeg skruer op øges disse lyde
også, og jeg kan jo ikke skrue så højt op for så vækker jeg jo alle i huset.
Men når jeg så diable'r EAX lyd under lyd menuen i spillet så er alt fint
undtagen at der ikke er EAX effekter fx som genlyd når man går i en smal
gang osv.
Er der nogen af jer der har samme problem hvis i aktiverer EAX ??.
Jeg har et SB Live 5.1 Player lydkort.
-Niels-

Fra : Lord Flasheart

Dato : 23-10-02 02:06

Niels Bjørk Pedersen wrote:
> [...]
> effekter fx som genlyd når man går i en smal gang osv.
> Er der nogen af jer der har samme problem hvis i aktiverer EAX ??.

Jeg antager at du bruger de allerseneste drivere fra Creative? Det er
version WDM .253, hvis du kører Windows 2000/XP. Forøvrigt er Hitman 2
optimeret for EAX Advanced HD (AKA EAX 3.0) som kun understøttes fuldt ud af
Audigy og Audigy 2, hvilket kan forklare hvorfor det ikke lyder helt
optimalt med dit Live! 5.1.

@nders