mail ikke installeret?
Fra : Jan Hjelvang

Dato : 26-02-01 22:59

Efter en opgradering af min maskine, samt efterfølgende installation af word
+ outlook får jeg meddelelsen "mail er ikke installeret på denne maskine"
når jeg forsøger at sende et brev, som vedhæftet fil, fra word. (menuen
filer -> send til -> postmodtager som vedhæftet fil)

Hvad menes med "mail" ? og hvordan får jeg rettet fejlen?

Obs : Ovenstående er version 2000

Jan Hjelvang

Fra : Torben Arbjørn

Dato : 26-02-01 23:33

Jan du opretter mail i kontrolpanelet, det er det samme som serviprogrammer
i outlook
Torben