Chèque
Fra : Ewan Pedersen

Dato : 22-10-02 20:27

Hej NG

Jeg sidder og læser i CF som vi lige har fået, på side 120 ned ved afsnit.
CAMPING LA MANGA VED CATAGENA.
3 linie: Hjemmefra havde vi købt Camping CHÈQUE hos DCU.
Hvad betyder det. Er der nogen der kan foretælle mig dette.

mvh/Ewan

Fra : PHK

Dato : 23-10-02 09:02

"Ewan Pedersen" <etp@pedersen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 3 linie: Hjemmefra havde vi købt Camping CHÈQUE hos DCU.
> Hvad betyder det. Er der nogen der kan foretælle mig dette.

Et antal campingpladser i hele Europa tilbyder overnatning for 2 personer
uden for sæsonen til omkring 100 kr. pr. nat. Flere overnatninger kan
overnatte med yderligere rabat*)

Betaling foregår med campingcheques, som man køber hjemmefra.

Se f.eks. http://www.campingcheque.com/pages_dk/frameset/f_set.htm

*) Bemærk nogle campingpladser kan være billigere at betale kontant!

--
_
|_|

Fra : edob

Dato : 23-10-02 21:43

> [...]
> 3 linie: Hjemmefra havde vi købt Camping CHÈQUE hos DCU.
> Hvad betyder det. Er der nogen der kan foretælle mig dette.

I selvsamme blad på side 167 spalte 2 er der netop en udmærket forklaring på
hvad Camping Che´ques er (iøvrigt en fransk "opfindelse").

Venlig hilsen, Frank.

Fra : Ewan Pedersen

Dato : 29-10-02 22:17

Tak for svarene