Yo DM og elektro-pop fans!
Fra : Heureka

Dato : 22-10-02 20:10

Ville bare lige gøre dem der ikke kender til "Like Tears in the Rain" med
Covenant opmærksomme på at de bør lytte til det engang ved lejlighed. Ja,
til dem der kender det vil jeg bare sige at jeg udemærket ved at det ikke er
et nyt nummer. Den tyske version er måske endda bedre, det hedder "Der
Leiermann". Grunden til at jeg poster ovenstående skyldes simpelthen at de
fleste af vennerne er blevet ret begejstret når jeg spillet nummeret for
dem - så det vil jeg gerne dele med jer !

Thomas

Fra : Carsten Pedersen

Dato : 23-10-02 22:16

Tak for tippet.