MS Windows
briani 27239
Min Xp genstarer ...
Fra : Morten

Dato : 22-10-02 19:12

Hej
Jeg har et stort problem, min Pc Genstarter hver gang jeg vil lukke den ned.
Når jeg vælger "luk computeren" lukker den ganske rigtigt ned, men i stedet
for at gå ud, starter den op igen. Det samme sker når jeg holder power
knappen inde (normalt plejer der at gå de 4 sekunder og så slukker den, men
den starter op igen, hvad har jeg gjort forkert?

på forhånd tak for hjælpen
mvh
Morten

Fra : Torben Jensen

Dato : 22-10-02 19:21

Morten <gruber03@hotmail.com> skrev:
> [...]
>Genstarter hver gang jeg vil lukke den ned.
>Når jeg vælger "luk computeren"
>lukker den ganske rigtigt ned, men i stedet

Prøv systemoplysninger,avanceret,start og
genoprettelse,fjern flueben i genstart.
Mvh Torben.