MS Windows
briani 27239
Taskbar
Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 22-10-02 18:39

Hejsa

Jeg har et problem med min taskbar. Nogle gange glemmer den, at den
definerer den nederste kant af min skærm, og så begynder programmerne at
gemme sig neden under den - dvs. statusbaren i et maksimeret vindue er gemt
bag taskbaren.

Det kan man så rette op på ved at gå ind i properties og sige apply til
"Keep taskbar on top of other windows" et par gange. Men er der er trick
til at undgå at Windows (XP pro) glemmer det i første omgang?

Mvh.
/Thomas

Fra : Leony

Dato : 23-10-02 15:38

"Thomas Lindgaard" <thomas@it-snedkeren.BLACK_HOLE.dk> skrev i en meddelelse

> Det kan man så rette op på ved at gå ind i properties og sige apply til
> "Keep taskbar on top of other windows" et par gange. Men er der er trick
> til at undgå at Windows (XP pro) glemmer det i første omgang?

Hjælper det at låse den?
Har kørt Xp i et godt stykke tis og har aldrig haft problemer med min
taskbar.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-10-02 15:49

Wed, 23 Oct 2002 16:38:03 +0200, skrev "Leony"
<leony@REMOVETHIScyberjunkie.dk>:

>Hjælper det at låse den?

Når den er låst, så kan man ikke uforvarende komme til at lave
ændringer.

Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 24-10-02 23:14

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> wrote in

> [...]

Nej - den er altid låst.

> N†r den er l†st, s† kan man ikke uforvarende komme til at lave
> ‘ndringer.

Jeg kan ikke lige finde ud af om den sætning er møntet på mig eller Leony,
men du har da i hvert fald ret :)

.... problemet er bare at det sker spontant alligevel.

Mvh.
/Thomas