Ros til Knud Gert Ellentoft !
Fra : varde

Dato : 22-10-02 18:53

Hej NG !

Jeg er en flittig læser på alle indlæg, og har da også selv fået adskillige
svar.. Tak.

Men vil gerne rose Knud Gert Ellentoft, for hans hurtige og saglige svar..

Tak for en god og seriøs gruppe...

Søren

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-10-02 19:10

Tue, 22 Oct 2002 19:53:07 +0200, skrev "varde" <varde@os.dk>:

>Men vil gerne rose Knud Gert Ellentoft, for hans hurtige og saglige svar..

Tak for rosen, vil du gøre mig ekstra glad. så vær rar at citere
efter netiketten på
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.

Tak.

Fra : kfc

Dato : 23-10-02 13:29

"snip"
> Tak for rosen, vil du gøre mig ekstra glad. så vær rar at citere
> efter netiketten på
> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.
>
> Tak.
"snip"

Har du selv læst den, eller mangler du et afsnit der siger "citat"
Bemærk at der svares af to omgange, i stedet for på en gang. Der er ingen,
der siger man skal gøre dette, men det er meget udbredt. Det kan lette
overskueligheden og gøre det nemmere at tage stilling til de enkelte
punkter.

Hvis nu en tredje part blander sig i diskussionen, kunne resultatet blive
som følger:

"citat slut "

kik lige på skal.. :)

kfc :)

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-10-02 14:40

Wed, 23 Oct 2002 14:29:20 +0200, skrev "kfc"
<kfc@ofir.dk-fjerndette>:

>Har du selv læst den, eller mangler du et afsnit der siger "citat"

Den forstår jeg ikke, det er jeg for langsomt opfattende til.

Fut: news:dk.admin.netikette

Fra : kfc

Dato : 23-10-02 14:46

> Den forstår jeg ikke, det er jeg for langsomt opfattende til.

mener at det er et ? om fortolkning, hele det med at citere !!

og en fut nu.. men ikke før !!!

kfc :)

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 23-10-02 14:09

Knud Gert Ellentoft wrote:

> Tak for rosen, vil du gøre mig ekstra glad. så vær rar at citere
> efter netiketten på
> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.
>
> Tak.

Gad vide om denne ros ikke også er off topic? (undskyld - ku' ikk' la'
vær' )
Arne H.Wilstrup

Fra : kfc

Dato : 23-10-02 14:43

> Gad vide om denne ros ikke også er off topic? (undskyld - ku' ikk' la'
> vær' )

Lige mine tanker.. der er noget OT, men kund kan kun se det med
citattekniken :)

kfc :)

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 23-10-02 18:44

kfc wrote:

> Lige mine tanker.. der er noget OT, men kund kan kun se det med
> citattekniken :)

Hvorfor kan han kun det? spørger jeg sikkert ufattelig dumt!

Arne H.Wilstrup

Fra : Martin

Dato : 22-10-02 22:07

Ja jeg synes også han gør særdeles god gavn på USENET

--
Med venlig hilsen Martin