update MCO killinger
Fra : Birgitte

Dato : 22-10-02 17:20

Hejsa alle
Så har vi opdateret vores hjemmeside med nye billeder af vores MCO
killinger, I er velkommen til at tage et kig.
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

---
By DK. True Trust

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 22-10-02 17:27

Hejsa Birgitte

hende Jell-O. hun ser nu meget lækker ud på billedet men Jo jo han er nu
også pæn.
Er det de killinger fra det store kuld du har skrevet om??
hvis ja må man da sige at de ser pæne store ud Så der må ha været godt
med mad til dem.

Hilsen Sanne

Fra : Birgitte

Dato : 22-10-02 20:01

"Sanne Schmidt" <sanne@silver-heart.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er det de killinger fra det store kuld du har skrevet om??
> hvis ja må man da sige at de ser pæne store ud Så der må ha været godt

Hej Sanne
Jo det er det store kuld på 11 der er blevet til 6 store sunde og rigtig
vildbasse agtige
De er et par dage bagud i udvikling, men er allerede i fuld sving med at
indhente det.
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

---
By DK. True Trust

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 22-10-02 17:30

> Så har vi opdateret vores hjemmeside med nye billeder af vores MCO
> killinger, I er velkommen til at tage et kig.

Hej Birgitte,
Jeg sad faktisk lige her den anden dag og tænke på om der mon ikke snart kom
nogle nye billeder :) De er altså bare SÅ søde. Det er godt jeg VED jeg ikke
må få flere.

Mvh
Vibeke

Fra : Louise Viborg

Dato : 22-10-02 17:33

Hej Birgitte!
Hvor er de bare dejlige
Glæder mig til at røre på søndag

Knus fra Louise
Shuno Zahra's norske skovkatte
www.shunozahra.dk - Rød makreltabby - hvid hankilling til salg!

> [...]
> Så har vi opdateret vores hjemmeside med nye billeder af vores MCO
> killinger, I er velkommen til at tage et kig.

Louise Viborg
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Birgitte

Dato : 22-10-02 19:59

Hej Louise
Jeg forstår godt du glæder dig til at røre på søndag.
Vi glæder os til gensyn med Jer, det er jo længe siden.
Så har I jo også mulighed for at tjække Del Ray, han er tæske lækker, og jeg
er 99,9999999999999% sikker på at han er smoke-hvid, men det bliver nu
opklaret på Glostrup udstillingen.
Sjovt som vores katte skifter farve hver gang de kommer til Glostrup *S*
Sidst blev det Journey som pludselig var med hvid, og denne gang bliver det
Del Ray der bliver med sølv *S*

Alle 6 killinger er helt vilde med at fange tæer, så tag gode sko på
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk