3310 til 3315
Fra : Tim Andersen

Dato : 22-10-02 16:36

hey er der nogle der ved om man kan få dansk sw til 3315

Fra : Lars Raaby

Dato : 22-10-02 16:51

Tim Andersen skrev i et tidliger indlæg:

> hey er der nogle der ved om man kan få dansk sw til 3315

Det har jeg da fået. Jeg kan klart anbefale at få den opdatert.

Lars Raaby

Don´t feed the TROLL

Fra : Søren Christensen \(~

Dato : 22-10-02 19:10

"Lars Raaby" <nospam2@raaby.dk> skrev i en meddelelse

> Det har jeg da fået. Jeg kan klart anbefale at få den opdatert.
>

> --

Det kan jeg ikke!!
Min fon er blevet klart langsommere og skrive f.eks sms'r på.
Den er faktisk blevet ulidelig når man skriver over 160 tegn i forhold til
den gamle software fra 2000.
Det største plus er dog automatisk tastaturlås og egen sms tone. Men det er
så også det efter min mening og
et par kammeraters. Vi har alle fået lavet vores tilbage til den gamle
software.

Mvh Søren C