Har Nokia glemt at lancere 6610?
Fra : Dennis Meng Hansen

Dato : 22-10-02 15:58

..... hvor bliver den af?
Der står i løbet af tredje kvartal, og det er da længst slut

Nogle der har nogle informationer om hvornår den havner i butikkerne???

Dennis

Fra : Morten Juel

Dato : 22-10-02 22:04

Kig lidt længere nede jeg har spurgt, folk tror sidst i denne uge eller
starten af næste, jeg er og som en hund i varmen, jeg vil ha en )

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
DR350SET - http://StarChild.dk
-= girls and sex can't beat binary and hex =-

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 23-10-02 07:17

Morten Juel <MP@stofanet.invalid> wrote

> Kig lidt længere nede jeg har spurgt, folk tror sidst i denne uge eller
> starten af næste, jeg er og som en hund i varmen, jeg vil ha en )

Husk den er hw/sw identisk med 7210, så måske en god ide at afprøve om den
også knaser i højttaleren, inden man betaler den.

--
Mvh Henrik.

Fra : Dennis M. Hansen

Dato : 24-10-02 12:31

> Kig lidt længere nede jeg har spurgt, folk tror sidst i denne uge eller
> starten af næste, jeg er og som en hund i varmen, jeg vil ha en )

Ja, jeg fandt dit indlæg "for sent" hehe....
håber dælme den så også kommer!!!

Jeg var ude at se på 7210 .... jeg kan ikke lide knapperne på den, de er
underlige og underligt placeret.

Dennis

Fra : Lars Brink

Dato : 23-10-02 08:27

Hej!

> .... hvor bliver den af?

Nogen som har en ca. pris som den vil komme til at koste?

--
Mvh - Lars Brink

I have only been wrong once – that was when I thought that I was wrong.

Fra : Dennis M. Hansen

Dato : 24-10-02 12:30

> Nogen som har en ca. pris som den vil komme til at koste?

Ca. 4.000 kr......