Mangler en fil
Fra : Alex Bitomsky

Dato : 22-10-02 15:54

Hejsa!

Er der nogen som kan hjælpe mig, jeg mangler en fil nemlig nummer 41, alså
den sidste fil i Roller Coaster Tycoon 2

Hvis der er nogen som har den så skriv lige tilbage. for mer information

Hilsen Brodex

http://www.Brodex.dk

Fra : Jesper

Dato : 23-10-02 16:07

"Alex Bitomsky" skrev...
> [...]
>
> Hvis der er nogen som har den så skriv lige tilbage. for mer information
>
> Hvor har du egentlig fået RollerCoaster tycoon 2 fra?
Er det kun et demo eller har du købt det?

Fra : Michael Petersen

Dato : 24-10-02 10:17

"Jesper" <goafreak20@hotmail.dk> skrev i

> "Alex Bitomsky" skrev...

> Er det kun et demo eller har du købt det?

Tja jeg håber ikke APG misfprstår hans hjemmeside for det kunne godt ligne en
hålercentral for spil.

--
Michael

Who is General Failure and why is he reading my disc?

Fra : Alex Bitomsky

Dato : 26-10-02 12:06

Tja, men de kan da ikke gøre noget, for jeg har ingen links til warez.
og det gør jo ikke noget at have en list over sine spil på siden

Brodex
http://www.Brodex.dk

Fra : Michael Petersen

Dato : 28-10-02 09:47

"Alex Bitomsky" <Brodex@AdslHome.dk> skrev i

> Tja, men de kan da ikke gøre noget, for jeg har ingen links til warez.
> og det gør jo ikke noget at have en list over sine spil på siden
>
> Brodex
> http://www.Brodex.dk

næh men APG skal ikke have ret meget mere end en mistanke før de får fat i en
dommerkendelse og kommer forbi og ransager din bopæl. Og jeg vil mene at den
hjemmeside godt kan vække en mistanke. Men held og lykke....