Akvarieteknik og baggrunde
Fra : Jørgen Østergaard

Dato : 22-10-02 15:44

Hej,

jeg skal i gang med at isætte en PU-støbt baggrund (Pangea) i mit akvarie. I
den forbindelse vil jeg gerne skjule udstyr så godt som muligt (filter
(ind/ud), varmelegeme, etc.), og samtidig få sat baggrunden i på en sådan
måde at mine kommende fisk ikke har mulighed for at "forvilde" sig om bag
denne.

Er der nogen af Jer, som har gode råd, evt. billeder af, hvordan I har gjort
det, så er jeg meget interesseret i at se det.

På forhånd tak,

Jørgen

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 22-10-02 16:29

Lasse Christensen har en Pangea BG som der er monteret ret flot i hans
528'er.

--

Venligst / Regards,
Thomas Schreiber - stall.dk

"There are two things in life which are infinite. The univers, and humans
stupidity!"
- Albert Einstein

Fra : Lasse Christiansen

Dato : 22-10-02 17:13

> Lasse Christensen har en Pangea BG som der er monteret ret flot i hans
> 528'er.

Christiansen :)
se billede på www.cichlids.dk

Har haft et par fisk over bag baggrunden og de er ikke nemme at fange.. Vil
foreslå dig at få nogle små aflange stykker glas.

> gjort

Du kan bare maile til mig hvis du skal bruge billeder..
webmaster@cichlids.dk

VH
Lasse

Fra : Christian H

Dato : 22-10-02 21:55

> [...]
gjort
> det, så er jeg meget interesseret i at se det.

http://hem.passagen.se/mipcom/cichlids/btn_900_1.html

Her er der masser af billeder, godt nok med backtonature, but hey!

Christian H

Fra : Jørgen Østergaard

Dato : 22-10-02 23:15

Hej Christian,

det var lige præcist sådan noget jeg var på udkig efter -mange tak!

-Jørgen