Vil grusomheden dog ingen ende tage??
Fra : Trine A.

Dato : 22-10-02 14:15

http://www1.bt.dk/Nyheder.pl?c=left&aid=116151

Jeg mangler ord!!!

Hilsen en frustreret og meget vred
Trine

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 22-10-02 16:10

"Trine A." <ta@kirstein.dk> wrote in message
news:Mcct9.1376$567.1794@news.get2net.dk...
> http://www1.bt.dk/Nyheder.pl?c=left&aid=116151
>
> Jeg mangler ord!!!
>
> Hilsen en frustreret og meget vred
> Trine

Hvem ind i hede hule reservehelvede kan dog finde på sådan noget svineri???
Man hugger da ikke hovedet af en kat under NOGEN omstændigheder!
Ja I må sgu undskylde at jeg råber lidt her, men sådan noget pisser mig
fuldstændigt af!

Hvis Jeannette læser dette, vil jeg gerne sige at jeg føler med dig - har
selv mistet en kat engang, og der fandt vi aldrig katten - og det gør avs
da.

Venlig (- og dog *stadig* arrig på den kæmpeidiot der halshuggede den
stakkels kat!) hilsen

Aragorn_dk

Støt et dansk Dyrepoliti. Skriv under her og støt et krav om et dansk
dyrepoliti: Alle Dyrs Ret: <http://home.worldonline.dk/nini/adr/>

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 22-10-02 16:11

-snip-

> Støt et dansk Dyrepoliti. Skriv under her og støt et krav om et dansk
> dyrepoliti: Alle Dyrs Ret: <http://home.worldonline.dk/nini/adr/>

Ups - jeg ser nu at det er en side man kan hente og printe ud og selv sætte
gang i underskriftindsamling lokalt. Det vil jeg da gøre her hvor jeg bor.

MvH

Aragorn_dk

Fra : Birgitte

Dato : 22-10-02 17:04

"Trine A." <ta@kirstein.dk> skrev i en meddelelse
> http://www1.bt.dk/Nyheder.pl?c=left&aid=116151
> Jeg mangler ord!!!
> Hilsen en frustreret og meget vred
> Trine

Det var da godt nok det ledeste jeg længe har læst, jeg er helt mundlam, men
Jeanette hvis du læser med her, føler jeg med dig, og håber de svin bliver
taget får den hårdeste straf der kan gives.
Missetanker fra Birgitte
www.truetrust.dk

---
By DK. True Trust

Fra : Camilla

Dato : 22-10-02 21:22

Burde mishandleren ikk selv mærke samme straf som han gav den forsvarsløse
kat?
Menneskers grusomheder kan ingen ende tage - desværre!