Hemmeligt nummer
Fra : Anne Stokholm

Dato : 22-10-02 13:26

Hejsa..

Hvad gør man når man har købt en Alcatel 511 med taletidskort (Tele2), og
den viser "hemmeligt nummer" ved udgående opkald.

Jeg ville mene at man ringede til Tele2, og bad dem ændre det, men efter at
sidde og vente i en evighed, tænkte jeg at jeg lige ville spørge har først.

Med venlig hilsen

Anne Stokholm *med en 6510, skriver på brormands vegne*

--
Flere kanaler!
Flere programmer!

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 22-10-02 16:03

> Hvad gør man når man har købt en Alcatel 511 med taletidskort (Tele2), og
> den viser "hemmeligt nummer" ved udgående opkald.

Det ændres (vist nok) når de har modtaget den blanket fra dig hvor du vælger om
du ønsker hemmeligt nummer eller ej.

Ellers prøv at ringe til Tele2, 80900700 igen, jeg har nu engang aldrig oplevet
ventetider på over 6 sekunder (rundt regnet) ved dem

--
Michael
http://www.vindenand.dk/konkurrencer - vind .dk/.com/.net/.org domæne

Fra : Devast8or

Dato : 22-10-02 16:06

Er deet ikke en indstilling i telefonen der skla rettes på? Prøv om I kan
finde noget der hedder "send eget nummer" eller lignende. Hvad når han
sender SMS, sender den da hans nummer med?

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Lars Stokholm

Dato : 22-10-02 17:16

In dk.teknik.telefoni.mobil Devast8or wrote:

> Er deet ikke en indstilling i telefonen der skla rettes på? Prøv
> om I kan finde noget der hedder "send eget nummer" eller
> lignende.

Tja, jeg må så være brormand ;)

Nu er telefonen lige til opladning efter en (besværlig) ombytning, da
batteriet var deffekt. Så jeg kan ikke lige se hvad indstillingen
hedder på dansk. Jeg ved dog at den er der og er slået fra. Den
hedder Conseal ID på engelsk (men noget mere logisk på dansk).
Manualen bekræfter i øvrigt at funktionen gør det ønskede.

> Hvad når han sender SMS, sender den da hans nummer med?

Det må jeg nok vende tilbage med, men min søster (som nok er den mest
mobil-kyndige af os) siger at nummeret _bliver_ vist ved SMS-
beskeder.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 22-10-02 18:26

Lars Stokholm <larsstokholm@mail.dk> wrote in

> Det må jeg nok vende tilbage med, men min søster (som nok er den
> mest mobil-kyndige af os) siger at nummeret _bliver_ vist ved
> SMS- beskeder.

Man kan ikke skjule nummeret ved SMS beskeder, heller ikke selvom man
har skjult nummer via teleselskabet.

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt/undtagelse
"I am a nobody, and nobody is perfect; therefore I am perfect."

Fra : Lars Stokholm

Dato : 22-10-02 18:28

In dk.teknik.telefoni.mobil Henrik Stidsen wrote:

> Man kan ikke skjule nummeret ved SMS beskeder, heller ikke
> selvom man har skjult nummer via teleselskabet.

Godt, så har min søster jo ret.

--
Lars Stokholm

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 22-10-02 20:35

> Godt, så har min søster jo ret.

Tro det eller ej, den slags kan ske ;)

Fra : Anne Stokholm

Dato : 22-10-02 20:55

"Henrik Stidsen" <spamtrap@spammer.dk> wrote in message
> Lars Stokholm <larsstokholm@mail.dk> wrote in

> Tro det eller ej, den slags kan ske ;)

Jeg takker for tilliden

--
Flere kanaler!
Flere programmer!

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 22-10-02 21:46

"Anne Stokholm" <tilanne@yahoo.dk> wrote in news:ap4ag5$rl8ga$1@ID-
136857.news.dfncis.de

> Jeg takker for tilliden

Det var så lidt ;)

Fra : Lars Stokholm

Dato : 25-10-02 14:07

In dk.teknik.telefoni.mobil Anne Stokholm wrote:

> Hvad gør man når man har købt en Alcatel 511 med taletidskort
> (Tele2), og den viser "hemmeligt nummer" ved udgående opkald.

Hmm, og nu siger Tele2 at telefonen er "født sådan", det kan ikke
laves om. Jeg kan taste *31# (eller hvad det nu var) foran et nummer
når jeg ringer til noget, men det gider jeg da ikke gøre hver gang.
Det underlige er at de først spurgte om "skjul nummer" var slået fra
på telefonen, da jeg sagde ja fik jeg at vide, at så var telefonen
født sådan. Ikke særligt troværdigt.

--
Lars Stokholm