Min nye killing
Fra : Sanne Schmidt

Dato : 22-10-02 13:30

Hejsa

Da jeg har ledt meget længe efter en helt blå pige uden hvidt (svært at
finde) i ca 2 år nu, ja så fandt vi hende på killingelisten den anden dag på
Jyrak.
Snuppede vores bil og kørte 300 km Fra Fyn op i Jylland.

Der var HUN bare dejlig klump med masser af pels, løb og legede med sin
sorte Bror (som min mand var helt exet med)
Hun Savner sin bror lidt men jeg håber at hun snart falder så meget til at
hun går i gang med at lege med de fra mit tilsalg kuld vi har tilbage.
Den sorte hankat fra kuldet gør en store indsats for at få hende i gang med
leg så det skal nok komme.

i kan se hende her
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/profiles_view_cats.php?kat=449
&limit_start=0&limit_user=15

Hun er stadig ikke på min hjemmeside men det kommer*SS*

Hilsen Sanne
Silver Heart's Norske skovkatte
http://www.silver-heart.dk

Fra : Majer

Dato : 22-10-02 16:15

"Sanne Schmidt" <sanne@silver-heart.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Da jeg har ledt meget længe efter en helt blå pige uden hvidt (svært at
> finde) i ca 2 år nu, ja så fandt vi hende på killingelisten den anden dag

> Jyrak.

Hej Sanne!

Hun er godt nok flot!! Tillykke med hende.

Mange hilsner fra
--
Majer

www.majer.dk

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 22-10-02 16:48

Hejsa Majer

Mange tak

Sanne

Fra : Birgitte

Dato : 22-10-02 17:06

Hej Sanne
Et kæmpe stort tillykke med den flotte pige, det bliver spændende at følge
hende i fremtiden.
Missetabker fra Birgitte
www.truetrust.dk

> [...]

> &limit_start=0&limit_user=15
>
> Hun er stadig ikke på min hjemmeside men det kommer*SS*

---
By DK. True Trust

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 22-10-02 17:14

Hejsa Birgitte

takker jow i vil se hende på udstilling i det nye år, da det selvfølgelig
passer med at jeg ikke kan mere i år.

Hilsen Sanne

Fra : Eva Schmidt

Dato : 22-10-02 17:07

> [...]
> finde) i ca 2 år nu, ja så fandt vi hende på killingelisten den anden dag på

Hej Sanne

Tillykke med den smukke pige, hun er da bare bedårende.
Og den farve, den er bare flot.

Hvad bliver hun kaldt??

Held og lykke med hende fremover

mvh Eva

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 22-10-02 17:16

Hejsa Eva

Takker ja jeg er jo også vild med denne farve

Vi kalder hende Flora synes det var det der var nemmerst at sige hvis vi
skal bruge noget i hendes navn. Vores børn kalder hende blomst

Hilsen Sanne