Hvordan ved man om et bundkort passer i et~
Fra : Jacob

Dato : 22-10-02 13:45

Se subj.
Jeg skal til at købe et nyt bundkort + kabinet. Når de begge er ATX, passer
de så bare til hinanden? Jeg tænker på alle hullerne til porte bag på
kabinettet. Portene sidder vel ikke det samme sted på alle bundkort?

--
Mvh Jacob

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 22-10-02 13:59

Jacob wrote:
> Jeg skal til at købe et nyt bundkort + kabinet. Når de begge er ATX, passer
> de så bare til hinanden?

Ja.
Et mini-kabinet og et stort bundkort kan dog vise sig at være et helvede
at få til at passe sammen, da bundkortet bruger noget af pladsen til
cdrom-drevene.

> Jeg tænker på alle hullerne til porte bag på
> kabinettet. Portene sidder vel ikke det samme sted på alle bundkort?

Jo.

Fra : Jacob

Dato : 22-10-02 14:26

> Jo.
Tænker på, at nogle bundkort har jo flere porte end andre... Der sidder
sådan en metal plade bag på kabinetterne. Er den til at skifte?

--
Mvh Jacob

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 22-10-02 15:12

Fra : Jacob

Dato : 22-10-02 15:19

Okay. Mange tak for hjælpen...

--
Mvh Jacob

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 22-10-02 18:48

> Tænker på, at nogle bundkort har jo flere porte end andre... Der sidder
> sådan en metal plade bag på kabinetterne. Er den til at skifte?

Ja, og der følger som regel en med til bundkortet.

mvh
Jeppe Seidelin Dam

Fra : Michael Nielsen

Dato : 23-10-02 17:12

Jeppe Seidelin Dam wrote:

> Ja, og der følger som regel en med til bundkortet.
>
> mvh
> Jeppe Seidelin Dam

Men hvis ikke? Jeg har købt et brugt? Det er et asus a7v333 og der sidder
det indbyggede lydkort omvendt af hvad jeg har set før - skide irriterende.
Hvor får jeg en ny?

-MIchael

Fra : Leony

Dato : 24-10-02 08:33

"Michael Nielsen" <michaelnielsen2002@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Men hvis ikke? Jeg har købt et brugt? Det er et asus a7v333 og der sidder
> det indbyggede lydkort omvendt af hvad jeg har set før - skide
irriterende.
> Hvor får jeg en ny?

Jeg ville prøve Asus, Asusforhandler eller vedkommende du købte det af.
Du kunne også prøve markedsgrupperne måske er der en som har netop den
bagplade til overs.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/