Hitman 2 igen igen
Fra : johnny

Dato : 22-10-02 13:14

Jeg har store problemer med at definere knapper i spillet
Hver gang jeg skal vælge at sætte en knap op, så skriver den bare
mousewheel.

Det er en logitech optisk trådløs mus

Johnny'

Fra : Leif Hansen

Dato : 22-10-02 14:14

Det er fordi Logitechs drivere er noget lort, prøv at sætte den til
usb-porten hvis ikke du har gjort det.

Leif

Fra : Jacob Holm Jorgensen

Dato : 22-10-02 15:30

Leif Hansen wrote:

> Det er fordi Logitechs drivere er noget lort, prøv at sætte den til
> usb-porten hvis ikke du har gjort det.

Hej

Det er de bestemt, men:

Hvad så hvis den ikke kan gå i usb-porten?

Mvh. Jacob.

Fra : Leif Hansen

Dato : 22-10-02 17:59

så kan man afinstallere mouseware, og køre med standard-driver

Leif