Lidt billeder
Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 22-10-02 12:48

Hejsa,
Nu havde jeg jo ellers planer om at lave en hjemmeside selv og smidde alle
mine billeder ind på, men så var det jeg så at nogen af jer andre brugte
msn. Så nu har jeg lagt mine billeder derind (det er jo lidt hurtigere).

Hvis der er nogen der har lyst til at kigge er det på:
http://makeashorterlink.com/?Y31125532 (jeg fik endelig taget mig sammen til
at bruge makeashorterling, som egentlig er ret genialt).
(Det er naturligvis kattebilleder med en overvægt at billeder af Vidar, da
vi jo tog forfærdelig mange billeder af ham fordi han var ny)

Mvh
Vibeke

Fra : Rollike

Dato : 22-10-02 16:25

"Vibeke Jørgensen" <vibeke1@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> (Det er naturligvis kattebilleder med en overvægt at billeder af Vidar, da
> vi jo tog forfærdelig mange billeder af ham fordi han var ny)

Vidar er en rigtig flot rød mis...

Det er vildt smart med diasshowet.. *S*

MVH Mette