Netværksprinter...
Fra : Peter

Dato : 22-10-02 12:38

Hej

Jeg har et netværk med to pc'ere. Jeg har tilsluttet en ældre HP IIIP
laserprinter til den ene. Problemet er at jeg ikke kan printe på denne
printer fra den anden computer. Den siger at den er offline og kræver
indgreb fra brugeren. Hvad kan jeg gøre?
Min hp dekjet 930C fungerer fint!

/Peter

Fra : Calle.

Dato : 22-10-02 13:17

Peter wrote:
> [...]
> printer fra den anden computer. Den siger at den er offline og kræver
> indgreb fra brugeren. Hvad kan jeg gøre?

Har du husket at lave printer deling i netkortsopsætningen, og shared din
printer
--
Automatik Mekaniker
Calle

Fra : Peter

Dato : 23-10-02 15:57

"Calle." <Calle@jyde.dk> skrev i en meddelelse

> Har du husket at lave printer deling i netkortsopsætningen, og shared din
> printer

Jep! Virker stadig ikke...

Fra : Preben Andersen

Dato : 23-10-02 18:44

"Peter" <p@p.pp> wrote in message news:ap6dfj$pnv$1@sunsite.dk...

> "Calle." <Calle@jyde.dk> skrev i en meddelelse

> Jep! Virker stadig ikke...

Og du har selvfølgelig installeret printeren på maskine 2 og knyttet den til
den rigtige printerport?

mvh
Preben

Fra : Peter

Dato : 23-10-02 19:11

"Preben Andersen" <pran@privat.dk> skrev i en meddelelse

IIIP

> din

> Og du har selvfølgelig installeret printeren på maskine 2 og knyttet den
til
> den rigtige printerport?

Ja. den kan også sagtens finde ud af den skal lede efter printeren på den
anden pc, men under status i mappen "printere" skriver den blot "indgreb fra
brugeren er nødvendigt - brug printer offline"

/Peter