MIST Silent Twin - hvilke bundkort
Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 22-10-02 10:43

Hej kunne vi ikke lave en liste over hvilke bundkort denne dejlige omend
lidt store køler kan sidde på ?

Har du køleren så skriv hvilket bundkort og evt cpu du bruger den på. Hvis
der kommer mange indlæg samler jeg dem sammen.

Sendt i
dk.edb.hardware.bundkort og dk.edb.hardware.stoej
med fut til
dk.edb.hardware.bundkort

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Thomas Jensen

Dato : 22-10-02 16:42

Passer på et ASUS A7V333!
(og det gør en Zalman ZM80 passiv køler monteret på et
ASUS V8440-DT Ti4400 grafikkort også - også een af
de ting man selv skal måle)
Ingen garantier givet! - Det passer fint
(uden modifikationer) i mit kabinet
(Chieftec Midi Tower DX-01B-D)

Fra : JSDK

Dato : 22-10-02 22:10

"Michael Lund Sørensen" <hold.diskussionen.i.gruppen@tak.dk> skrev i en
meddelelse news:s49t9.156606$Qk5.5758074@news010.worldonline.dk...
> [...]
> der kommer mange indlæg samler jeg dem sammen.
>
> Sendt i
> dk.edb.hardware.bundkort og dk.edb.hardware.stoej

Ingen problemer på Epox 8K5A2+ men den "overlapper" lidt NB heatsinking -
kan muligvis give problemer der hvis man bruger aktiv køler.

---

Fra : Aagaard

Dato : 22-10-02 22:03

> [...]
> der kommer mange indlæg samler jeg dem sammen.
>
> Sendt i
> dk.edb.hardware.bundkort og dk.edb.hardware.stoej

Jeg har 2 stk. MIST silent twin på et Asus A7M266-D ATX med AMD 2000+ MP.

Mvh.
Aagaard
http://link4you.dk - en freeware portal

Fra : Søren Hjarlvig

Dato : 23-10-02 16:25

Passer også fint på et Soltek SL-75KAV.

Mvh. Søren
"Michael Lund Sørensen" <hold.diskussionen.i.gruppen@tak.dk> wrote in
message news:s49t9.156606$Qk5.5758074@news010.worldonline.dk...

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 23-10-02 16:47

Michael Lund Sørensen wrote:
> Har du køleren så skriv hvilket bundkort og evt cpu du bruger
> den på.

ECS K7S5A m. LAN og en XP200+ (tidligere 1900+),
virker perfekt.

--
Venligst
Mikael Nørrelund

Remove "removespamfilter" in my email adress for direct mail.

Fra : CAWH

Dato : 23-10-02 17:08

Passer fint på et
epox 8k5a3+ med en amd xp 2000+

-Casper-

Fra : Knudsen

Dato : 27-10-02 03:48

Jeg har en på et ECS K7Ss5A, og der er plads nok

Med veenlig hilseen

Karsten