Hvor kan man downloade Henne? på hvilken k~
Fra : Fr0eN

Dato : 22-10-02 09:57

Hejza
Jeg har lidt knas med at få min newsreader til at virke ordentligt!
Jeg kan ikke connecte til dk.binaer.film
hvilken hoved server skal jeg bruge?
jeg bruger "sunsite.auc.dk" lige nu.
Men den indeholder ik' dk.binaer.film?!

Hvad skal jeg gøre?

og Så leder jeg efter en server hvor jeg kan downloade lidt
music/movies?

Jeg ved det er lidt dumt at spørge om så noget her men har brug for et
svar fra en der ved hvad de snakker om!!

Hope u Can Help!!

Mvh. Fr0eN
contact. fr0en@hotmail.com

Fra : Madsen

Dato : 22-10-02 10:20

On Tue, 22 Oct 2002 08:56:33 +0000 (UTC), Fr0eN <fr0en@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>
>Jeg ved det er lidt dumt at spørge om så noget her men har brug for et
>svar fra en der ved hvad de snakker om!!

Der findes et hav af internationale binære grupper hvor du kan
hente titusindvis af mp3 filer og hundredevis af film.

F.eks. :
alt.binaries.sounds.mp3
alt.binaries.movies.divx
alt.binaries.movies
alt.binaries.sounds.mp3.1990s
alt.binaries.sounds.mp3.2000s
alt.binaries.sounds.mp3.soundtracks
alt.binaries.sounds.country.mp3

Hvis din udbyder ikke fører disse grupper, så bliver du
nok nødt til at købe dig adgang gennem en af de store
news servere som Claranews eller www.Easynews.com
Det er ikke særligt dyrt og så kan du hente alt det du vil.

mvh Madsen

Fra : Fr0eN

Dato : 22-10-02 13:03

Tak for det!
Jeg har lige fundet ud af at min Internet Udbyder rent faktisk har
smidt
en Nyheds server oven i hatten!! Men Tak Anyway!!

Mvh. Fr0eN
contact. fr0en@hotmail.com

Fra : Mikkel Winther

Dato : 22-10-02 11:30

In <news:Xns929D85D71A672fr0enhotmailcom@130.225.247.90>, Fr0eN babbled:
> [...]
> Men den indeholder ik' dk.binaer.film?!
>
> Hvad skal jeg gøre?
>
> og Så leder jeg efter en server hvor jeg kan downloade lidt

Hvis du prøver f.eks. www.dvdz.dk eller www.dvdoo.dk kan du "downloade" film
direkte ind af din brevsprække til en billig pris. Og endda i meget bedre
kvalitet end de ulovlige film man kan få andre steder.

m.
--
"That's what the Internet is for, slandering others anonymously."
from "Jay and Silent Bob Strike Back", 2001

Fra : Tenzel Kim

Dato : 22-10-02 12:19

Mikkel Winther wrote:

> Hvis du prøver f.eks. www.dvdz.dk eller www.dvdoo.dk kan du "downloade" film
> direkte ind af din brevsprække til en billig pris. Og endda i meget bedre
> kvalitet end de ulovlige film man kan få andre steder.

Nu er det rent faktisk muligt at finde film og musik det ER lovligt at
downloade. Han skriver ikke hvilken slags musik og film han havde tænkt
sig at downloade så hvorfor ikke lade tvivlen komme ham til gode?

Tenz.

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 22-10-02 12:31

Tenzel Kim wrote:

> [...]
> downloade. Han skriver ikke hvilken slags musik og film han havde
> tænkt sig at downloade så hvorfor ikke lade tvivlen komme ham til

Tjoh, lad os det. Se evt. http://www.transmissionfilms.com/ som anvender
overnet til distribuering af indie film.

/Nikolaj

Fra : Per Kristensen

Dato : 22-10-02 14:00

> [...]
> direkte ind af din brevsprække til en billig pris. Og endda i meget bedre
> kvalitet end de ulovlige film man kan få andre steder.

LOL!

Fra : Søren Rohde

Dato : 22-10-02 11:58

Jeg brugte engang en newsserver der hedder noget med dk.test.tele.dk men jeg
er ikke 100% sikke.
--
Mvh. Søren Rohde, Brabrand
Fjern dyret fra min adresse ved svar

Fra : Per Tolbøll

Dato : 22-10-02 21:26

> Jeg kan ikke connecte til dk.binaer.film
> hvilken hoved server skal jeg bruge?
> jeg bruger "sunsite.auc.dk" lige nu.
> Men den indeholder ik' dk.binaer.film?!

Sunsite fører slet ikke binære grupper i større omfang, mig bekendt.

/Per